معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اردبیل خبردا

اقامت نخستین تور گردشگری رالی پاریس ـ ایران ـ پکن در اردبیل

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اردبیل گفت: نخستین تور گردشگری خارجی رالی پاریس ـ ایران ـ پکن در سفر 6 روزه خود به ایران با طبیعت‌گردی و شرکت در مسابقات اتومبیل رالی سافاری جاده ابریشم انجام شد.

کد مطلب: ۵۰۷۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، قادر تقی‌زاده با اشاره به اقامت شبانه نخستین تور گردشگری خارجی رالی ترانس مسیر جاده ابریشم در دریاچه نئور این استان اظهار کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با فرمانداری اردبیل، فرماندهی انتظامی، پلیس راهور و پلیس‌راه استان جهت تردد تور گردشگری رالی و اقامت آنان در منطقه نمونه گردشگری دریاچه نئور انجام شد.

وی افزود: این تور گردشگری 68 نفره از کشورهای فرانسه، پرتغال، بلژیک، اسپانیا و آلمان با اتومبیل‌های ویژه مسابقات در نخستین مقصد خود با اقامت در کمپ گردشگری قره کلیسا و عبور از مسیرهای تاریخی و گردشگری آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی وارد استان اردبیل شدند و با بازدید از جاذبه‌های گردشگری این استان یک شب نیز در دریاچه نئور اقامت کردند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به خروج این تور گردشگری فردا 30 خرداد ماه از مرز باج‌گیران ایران، ادامه داد: دوره‌های بعدی این تور گردشگری در شهریور ماه سال جاری در کشور اجرا خواهد شد.

تقی‌زاده با بیان اینکه این تور گردشگری به دلیل ثبات امنیت و سندیت تاریخی گذر جاده ابریشم از ایران، این کشور را جهت شرکت در مسابقات اتومبیل رالی سافاری مسیر جاده ابریشم انتخاب کرده‌اند، یادآور شد: مجری برگزاری این تور گردشگری را یکی از مؤسسات فعال اتومبیلرانی و گردشگری داخلی بر عهده دارد که تاکنون تورهای بسیاری را با عنوان "رالی ترانس" اجرا کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار