آموزش «روزنامه نگاری» و «صفحه آرایی نشریه» در گیلان

خبرگزاری پانا:مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان از برگزاری کارگاه های «آموزش حرفه ای روزنامه نگاری» و «دوره پیشرفته آموزش صفحه آرایی نشریه» به منظور تأمین کادر حرفه ای خبرنگاری و صفحه آرایی نشریات استان خبر داد.

کد مطلب: ۴۰۴۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد

حسین داداشی در گفت و گوبا خبرنگار پانا،اظهار کرد: خانه مطبوعات گیلان با هماهنگی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ای معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، به منظور تأمین کادر حرفه ای خبرنگاری و صفحه آرایی نشریات استان، کارگاه های «آموزش حرفه ای روزنامه نگاری» و «دوره پیشرفته آموزش صفحه آرایی نشریه با نرم افزار این دیزاین (InDesign)» را برگزار نماید.

به گفته مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان؛ مدارک مورد نیاز ذیل جهت شرکت در این دوره ها عبارت از، معرفی نامه از سوی یکی از نشریات استان، رونوشت از تمامی صفحات شناسنامه (یک سری)، رونوشت از کارت ملی به صورت پشت و رو (یک نسخه)، دو قطعه عکس پرسنلی 4*3 و رسید واریزی به مبلغ 300 هزار ریال به شماره حساب جاری بانک ملی (سیبا) 0105783836007 به نام خانه مطبوعات گیلان است.

وی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این دوره ها می توانند با در دست داشتن مدارک مذکور حداکثر تا روز پنجشنبه 9 مهر از ساعت 9 صبح الی 13 عصر به خانه مطبوعات گیلان واقع در چهارراه پورسینا، روبروی بیمارستان پورسینای رشت مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

داداشی با بیان اینکه هر فرد فقط در یکی از دوره های مذکور می تواند شرکت کند، تأکید کرد: به دلیل محدودیت مکان برگزاری کارگاه، ظرفیت هر یک از دوره ها حداکثر 30 نفر خواهد بود.

این مسوول اضافه کرد: این دوره های آموزشی آبان ماه سال‌جاری برگزار می شود و در صورت قبولی افراد در دوره، گواهی نامه معتبر برای آنها صادر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار