به برکت ماه مبارک رمضان همدلی وهمزبانی دولت وملت در سایه دین میسر است

خبرگزاری پانا:همدلی و همزبانی بین دولت و ملت در سایه دین میسر می شود رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شفت ابراز امیدواری کرد: به برکت ماه مبارک رمضان در سال جاری، همدلی و همزبانی بین دولت و ملت بیش از پیش برقرار باشد که این امر جز در سایه دین میسر نخواهد شد.

کد مطلب: ۳۶۴۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،سی امین جلسه شورای فرهنگ عمومی شفت، عصر دوشنبه اول تیر 94 با موضوع «برگزاری مراسم معنوی محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی سید محمدجواد حسینی و قاری مصری» در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی، امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شفت در این جلسه، درخصوص فضیلت های ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان در واقع بهار دلها و ربیع قرآن است. ان شاءا... که خداوند همه ما را از فیوضات این ماه با عظمت بهره مند سازد و زنگارها را از دل هایمان زدوده و موجبات نورانیت دل هایمان را فراهم آورد.

وی ادامه داد: امیدواریم به برکت ماه مبارک رمضان در سالی که به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است، همدلی و همزبانی بین دولت و ملت بیش از پیش برقرار باشد و این جز در سایه دین میسر نخواهد شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شفت از همه حاضرین در جلسه خواست تا جهت برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم معنوی محفل انس با قرآن، همکاری های لازم را با تیم برگزار کننده بعمل آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار