حسین خطیبی: انتظار این فوتبال را از ملوان نداشتیم

خبرگزاری پانا: مربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید انتظار این نوع فوتبال را از ملوان نداشتیم.

کد مطلب: ۳۱۰۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسین خطیبی در نشست خبری بعد از بازی با ملوان گفت: بازی جانداری را در نیمه اول دیدیم. ملوان فشار زیادی روی دروازه ما آورد اما در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم، بازی را بستیم و فرصت‌هایی هم داشتیم که استفاده نکردیم.

وی در ادامه افزود: من به تیم دوست داشتنی ملوان و هوادارانش که 90 دقیقه این تیم را تشویق کردند تبریک می‌گویم و امیدوارم که این تیم در لیگ برتر بماند. فوتبالی که امروز ملوان انجام داد خیلی بهتر از نیم فصل اول بود و با این نوع فوتبال می‌توانند در لیگ ماندگار شوند. ملوان فوتبالی بازی کرد که ما انتظارش را نداشتیم. فشار زیادی در نیمه اول روی دروازه ما آورد و در مجموع بازی زیبایی شد. البته بازی اول بعد از تعطیلات برای هر دو تیم بود و هر دو تیم کمی از شرایط مسابقه دور بودند. فرصت‌های خوبی هم دو تیم داشتند که به گل تبدیل نشد.

خطیبی در پایان گفت: عدم استفاده از آندو تیموریان در ترکیب فیکس تیم به این دلیل بود که او تازه از جام ملت‌ها برگشته بود ولی در اوایل بازی به دلیل مصدومیت شیروند، مجبور شدیم که او را به بازی بیاوریم که عملکرد و رهبری فوق‌العاده‌ای در زمین داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار