خطیبی: مسببان وضعیت فعلی تراکتور، در تلویزیون تیم را نقد می‌کنند

تهران (پانا) - مربی تیم فوتبال تراکتور گفت مسببان وضعیت فعلی اکنون به‌عنوان کارشناس از تیم انتقاد می‌کنند در حالی که خوشان باید پاسخگوی این شرایط باشند.

کد مطلب: ۱۲۳۸۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
خطیبی: مسببان وضعیت فعلی تراکتور، در تلویزیون تیم را نقد می‌کنند

به گزارش تسنیم، حسین خطیبی درباره شکست تراکتور در دو دیدار متوالی مقابل آلومینیوم اراک و مس رفسنجان اظهار داشت: امتیازات مهمی را در دو هفته اخیر با اشتباهات داوری از دست داده‌ایم. با بهبودی بازیکنان مصدوم که نفرات اصلی‌مان هم هستند، وضعیت تراکتور بهتر خواهد شد و قطعاً به جمع تیم‌های بالای جدول اضافه می‌شویم.

وی با انتقاد از یارگیری تراکتور در ابتدای فصل، افزود: مالک و مدیریت باشگاه به فردی در ابتدای فصل اعتماد کردند که متأسفانه با مشاوره‌های غلط و دخالت‌های بی‌جا، باعث شد تیم نتواند به خوبی یارگیری کند. این فرد عامل اصلی جدایی برخی از بازیکنان باکیفیت تراکتور بود.

خطیبی خاطرنشان کرد: ایشان به جای صحبت در تلویزیون و نقد وضعیت فعلی تیم، پاسخگوی اقداماتش در ابتدای فصل باشد. هواداران بدانند، فردی که امروز در قامت کارشناس صحبت و از تراکتور انتقاد می‌کند، از عوامل اصلی بالانس نبودن تیم و کمبود بازیکن است. به قول مورینیو صحبت کردن در تلویزیون برای کسانی که هیچ رزومه‌ای در تیمداری و مربیگری ندارند خیلی راحت است.

وی ادامه داد: او بازیکنی را ابتدای فصل به تراکتور آورد و مدعی بود که پدیده لیگ برتر و راهی تیم ملی می‌شود، اما اکنون آن بازیکن روی دستمان مانده است.

مربی تراکتور یادآور شد: برخی‌‌ که از وضعیت جسمانی و کیفیت کنونی تراکتور انتقاد می‌کنند، خودشان باید پاسخگو باشند؛ چرا که مسئولیت بدنسازی تیم در پیش از آغاز فصل را برعهده داشتند و اگر به وظیفه‌شان خوب عمل می‌کردند، اکنون این تعداد بازیکن مصدوم نداشتیم. دوستان به جای فرافکنی و بهانه‌تراشی، پاسخگوی عملکرد ضعیف‌شان در دوران آماده سازی پیش از فصل باشند.

خطیبی گفت: هواداران بهترین قاضی هستند و می‌دانند که این تیم در ابتدای فصل به چه شکل بسته شده و وضعیت فعلی حاصل چه تفکراتی است ولی با این حال با تفکرات سولدو شاهد بهبودی شرایط و نتیجه گیری مطلوب خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار