رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد:

رسالت خبرنگاران دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات است

محمود‌آباد (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد با اشاره به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم از انتخابات، رسالت خبرنگاران را دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات دانست.

کد مطلب: ۱۴۵۹۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
رسالت خبرنگاران دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات است

محمد محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه، مهمترین بحث انتخابات را حضور حداکثری مردم دانست و گفت: امیدواریم با فعالیت‌هایی که انجام خواهیم داد، شرایطی فراهم آید تا مردم را به انتخابات دعوت کنیم.

وی یکی از فعالیت‌های متناسب با این موضوع را تولید محتوای خوب عنوان کرد و ادامه داد: خبرنگاران قطعا با تولید محتوای مناسب می‌توانند شاهد انتخابات باشکوه و حضور موثر مردم باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمود‌آباد در رابطه با دشمنانی که مردم را از انتخابات ناامید می‌کنند، اظهار کرد: این رسالت خبرنگاران است که مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

محمدی افزود: شرایط برای برگزاری انتخابات کاملاً محیا است و طبق آخرین آمار ۱۱۰ شعبه أخذ رای در شهرستان محمودآباد داریم که ۶۹ شعبه در محمود‌آباد و بخش مرکزی و ۴۱ شعبه در سرخ‌رود فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم نمایندگانی وارد مجلس شوند که روحیه انقلابی داشته و قوانینی در مجلس مصوب شود تا برای آیندگان موثر باشد.

دانش‌آموزخبرنگار: فاطمه‌زهرا محسن‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار