مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۷مشهد:

جشنواره‌ها در نقش‌آفرینی اجتماعی دانش‌آموزان موثرند

مشهد (پانا) - مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۷مشهد گفت جشنواره‌های دست‌نوشته‌های طلایی در نقش‌آفرینی اجتماعی دانش‌آموزان نقش مهمی دارد و خشت اول بنایی است که دانش‌آموزان به آن نیاز دارند.

کد مطلب: ۱۴۴۱۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره‌ها در نقش‌آفرینی اجتماعی دانش‌آموزان موثرند

مرتضی نظرنژاد گفت: اگر ما خشت اول را در نظام آموزشی و مدارس محکم پایه ریزی کنیم برای دانش آموزان و آینده سازان کشورمان قطعا آینده خوبی برای آنها رقم خواهد خورد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی دانش آموزان با هنر زیبانویسی، ایجاد زمینه علاقمندی دانش آموزان با خط تحریری و تقویت مهارت های نوشتاری زبان فارسی، شناسایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان، تقویت مهارت‌های نوشتاری زبان فارسی و انجام رقابت سالم بین دانش آموزان است.

وی گفت: طرح و برنامه ها در وزارت، اداره کل و ناحیه برنامه ریزی می شود ولی اجرای آن توسط همین همکاران در مدرسه است که توسط مدیران و همکاران آموزشی اعلام می شود و اگر آنها به نحو احسن پای کار باشند و درست برنامه ریزی کنند، سود را دانش آموزان خواهند برد.

نظرنژاد ضمن تشکر از همکاران که در طرح های مختلف آموزش بنیادین شرکت کردند و مقام استانی داشتند گفت: این مراسم ها و تقدیرها باعث انگیزه می شود تا همکارانمان در سال آینده با طرح و برنامه هایی که برنامه ریزی می شود در جشنوارها بیشتر شرکت کنند.

دانش آموز خبرنگار: حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار