سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با پانا:

داوطلبان از امروز تا 19 دی ماه مهلت اعتراض دارند

ثبت اعتراض به صورت غیرحضوری است/ شورای نگهبان یک ماه فرصت دارد تا به اعتراض‌ها را رسیدگی کند

تهران (پانا) - سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت داوطلبانی که نسبت به اعلام نتایج و بررسی صلاحیت‌ها، اعتراض دارند از امروز یعنی 17 دی ماه لغایت 19 دی ماه با مراجعه به سامانه پورتال شورای نگهبان اعتراض خود را ثبت کند.

کد مطلب: ۱۴۳۸۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
داوطلبان از امروز تا 19 دی ماه مهلت اعتراض دارند

محسن اسلامی در گفت‌وگو با پانا در خصوص مهلت اعتراض داوطلبانی که صلاحیت آنها احراز نشده است، اظهار کرد: «اعلام نتایج هیات‌های نظارت روز گذشته نهایی و ابلاغ شد؛ به صورت متمرکز ابلاغ‌ها انجام شده است. داوطلبانی که نسبت به اعلام نتایج و بررسی صلاحیت‌ها، اعتراض دارند از امروز یعنی 17 دی ماه لغایت 19 دی ماه با مراجعه به سامانه پورتال شورای نگهبان اعتراض خود را ثبت کنند.»

وی افزود: «پیوستی برای اعتراض داوطلبان در سامانه شورای نگهبان در نظر گرفته شده است که از ساعت 8 صبح تا 18 این امکان فراهم است که به صورت غیرحضوری در این سامانه ثبت اعتراض کنند. پس از ثبت اعتراض، اعتراض‌های داوطلبان در شورای نگهبان مورد بررسی قرار می‌گیرد. شورای نگهبان یک ماه فرصت دارد تا به این اعتراض‌ها رسیدگی کند یعنی تا 19 بهمن ماه بررسی اعتراض‌ها زمان می‌برد.»

سخنگوی ستاد انتخابات کشور بیان کرد: «نتایج بررسی اعتراض‌ها به ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام می‌شود و ما نیز به داوطلبان ابلاغ می‌کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار