غضنفرآبادی در گفت‌وگو با پانا:

مشارکت حداکثری در انتخابات بستر تحقق اهداف مردمی دولت و مجلس

برخی از افراد رد صلاحیت شده به دنبال فرافکنی هستند

تهران (پانا) - نماینده مردم بم و کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آرامش، امنیت و توسعه در سایه هماهنگی دولت و مجلس است، گفت علیرغم اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد، دولت عملکرد مثبتی داشته است و مجلس نیز به این عملکرد مثبت کمک کرده است.

کد مطلب: ۱۴۴۰۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت حداکثری در انتخابات بستر تحقق اهداف مردمی  دولت و مجلس

پارمیدا یاوری - موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با پانا در خصوص میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس دوازدهم، اظهار کرد: «مردم در رابطه با عملکرد مجلس و دولت مسائل را به خوبی می‌دانند. مردم این مساله را می‌دانند که حتما باید مشارکت حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اتفاق بیافتد. در این صورت با این مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس اهداف مردمی محقق شود.»

وی ضمن اشاره به ادعای برخی از جناح‌های سیاسی مبنی بر رد صلاحیت به دلیل انتقاد از دولت با اشاره به دور بودن شورای نگهبان از سیاست بیان کرد: «اینکه بخواهیم رد صلاحیت برخی از افراد را بر اساس انتقاد آنان از دولت بدانیم، ظلمی در حق شورای نگهبان است که آن را سیاسی تلقی کنیم. شورای نگهبان یک نهاد مستقل است و وظایف و تصمیمات آن به این مساله که دولت توسط چه کسانی اداره می‌شود، ارتباطی ندارد.»

نماینده مردم کرمان، بم و ریگان در دوره مجلس در توضیح چگونگی عملکرد شورای نگهبان برای رد و تایید صلاحیت‌ها، گفت: «شورای نگهبان بر اساس صلاحیت‌هایی که از منابع موجود احراز می‌کند، نظر خود را برای رد یا تایید صلاحیت نمایندگان اعلام می‌کند.»

غضنفرآبادی بیان این ادعا را ساده‌ترین راه برای فرار از مخمصه توسط این نمایندگان دانست و بیان کرد: «اینکه افراد بگویند بخاطر انتقاد به دولت رد صلاحیت شده‌اند به واقع فرافکنی افراد نسبت به احراز صلاحیت نشدن برای مجلس توسط شورای نگهبان است. این مساله ظلمی در حق شورای نگهبان و در جهت تخریب شورای نگهبان است که نباید اتفاق بیافتد. برای افرادی که رد صلاحیت شده‌اند، راحت‌ترین راه برای اینکه خود را از مخمصه‌ رهایی ببخشند، این است که بگویند شورای نگهبان این اقدام را انجام داده است. نباید این بی انصافی در حق شورای نگهبان صورت بگیرد.»

وی در رابطه با عملکرد مجلس یازدهم و دولت سیزدهم، اظهار کرد: «علیرغم اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد دولت عملکرد مثبتی داشته است و مجلس نیز به این عملکرد مثبت کمک کرده است. اگر مجلس با دولت هماهنگ نباشد یا مجلس ضعیفی باشد، اهدافی که مردم دنبال می‌کنند محقق نمی‌شود و این مساله را مردم می‌دانند. آرامش، امنیت، توسعه، پیشرفت، برطرف شدن یا کاهش تورم، رفع رکود و... همگی در سایه یک دولت قدرتمند و مجلس قدرتمند و دلسوز محقق می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار