معاون مهندسی ساختار‌های سازمانی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش؛

آموزش و پرورش استان بوشهر در حوزه مدیریت منابع انسانی از استان‌های موفق است

بوشهر (پانا) - معاون مهندسی ساختار‌های سازمانی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت‌ آموزش و پرورش استان بوشهر در حوزه مدیریت منابع انسانی از استان‌های موفق است‌ و حوزه منابع انسانی ما در بوشهر از حوزه‌های کاربلد و فنی در آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۴۳۸۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان بوشهر در حوزه مدیریت منابع انسانی از استان‌های موفق است

معاون مهندسی ساختار‌های سازمانی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش در جلسه کارگروه توسعه مدیریت و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان گفت: ساختار های سازمانی در هر دستگاهی به شدت عقلانی و تابع منطق است و برای کل کشور خط مسیر تعیین می‌کند از این رو همه ما ملزم هستیم قانون تعیین شده را به شکل مطلوب اجرا نماییم.

آذر رضایی اظهار کرد : آموزش و پرورش استان بوشهر در حوزه مدیریت منابع انسانی از استان‌های موفق است. و حوزه منابع انسانی ما در بوشهر از حوزه های کاربلد و فنی در آموزش و پرورش است.

غلامعلی لک رییس اداره طراحی ساختار های سازمانی وزارت آموزش و پرورش در توضیح مطالب و نظرات مطرح شده اعضا، گفت: نظرات استان بوشهر دریافت شده و ضمن بررسی و تحلیل در صورت تایید ساختارها بازنگری می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره ایجاد ناحیه آموزش و پرورش گفت: اگر دلایل توجیهی لازم برای ایجاد یک ناحیه آموزش و پرورش ارائه گردد و در این زمینه دلایل منطقی وجود داشته باشد، برای آن شهرستان ناحیه ایجاد خواهد شد.

ایشان با اشاره به بازدید صورت گرفته از اردوگاه شهرستان گناوه و لزوم افزایش نیرو برای نگهداری اموال این اردوگاه، اظهار کرد : مقرر شد در چارت این اردوگاه بازنگری‌های لازم صورت گیرد و ۳ نیرو ( یک رییس، یک کارشناس و یک نیروی خدمات نگهبان) برای آن تخصیص داده شود.

وی خبر از برخی اصلاحات در حوزه پرورشی داد و افزود: ساختار های کانون های پرورشی و فرهنگی اصلاح می شود و شغل های چند ساحتی برای حوزه پرورشی ایجاد شده است.

رییس اداره طراحی ساختار های سازمانی وزارت آموزش و پرورش گفت : با سازمان اداری استخدامی نشست‌هایی برگزار شده است و مقرر شده به صورت مشخص در هر استان ورود کنیم و مناطق هر استان را در همان استان بررسی کرده و با توجه به بوم و شرایط آن منطقه و احصاء نظرات استان و منطقه؛ سازماندهی و توزیع پست ها صورت گیرد .

مرضیه الیگایی رییس اداره تهیه برنامه های ساماندهی نیروی انسانی نیز ضمن تشکر از هماهنگی خوب و بهره گیری از نیروهای توانمند در حوزه منابع انسانی استان بوشهر گفت: ما در سال گذشته در حوزه کلاس بندی های استان بوشهر کمترین نگرانی و چالش را داشتیم.

رضا رستگار کارشناس اداره تحول اداری با بیان اینکه در ساختار های سازمانی و سامانه مدیریت دانش در حوزه رتبه بندی قابلیت های خوبی برای تألیفات و پیشنهادات همکاران در نظر گرفته است، بیان داشت: در حوزه رتبه بندی ساختارهای سازمانی و سامانه مدیریت دانش بسیار کمک کننده خواهد بود و همکاران می توانند جهت ثبت پیشنهادات و تألیفات خود از طریق سامانه my.medu.ir اقدام نمایند.

خبرنگار : امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار