پانا ازهفته سیزدهم لیگ برتر‌ خلیج فارس گزارش می دهد؛

مدعیان علیه قعرنشینان

دوئل نکونام و رحمتی در آزادی/ جدال پایین و بالای جدول در پایتخت فوتبال کشور/ فنونی‌زاده: پرسپولیس، بازی‌ساز ندارد

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به کار سخت پرسپولیس، مقابل استقلال خوزستان قعرنشین، بر فقر بازی‌ساز‌ی به عنوان چالش جدی در باشگاه پرسپولیس تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مدعیان علیه قعرنشینان

هفته سیزدهم رقابت لیگ برتر فوتبال کشور، از دیروز با دو دیدار تراکتور _ پیکان و مس رفسنجان _ ملوان آغاز شد. هوادار تهران در شرایطی میزبان سپاهان‌ است که با ۱۰ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و سپاهان هم برای تصاحب جایگاه استقلال به تهران لشکرکشی کرده است.

مهمترین دیدار هفته سیزدهم را استقلال _ نساجی مازندران و پرسپولیس _ استقلال خوزستان برگزار می‌کنند. استقلال‌، با ۲۵ امتیاز در شرایطی از نساجی مازندران میزبانی می‌کند که با لغزش در این مسابقه، صدرنشینی خود را از دست خواهد داد. سپاهان و پرسپولیس، تعقیب‌کنندگان جدی استقلال‌ در صدر جدول رقابت‌های لیگ بیست و سوم هستند.

استقلال در صورت شکست نساجی، می‌تواند جایگاه صدر‌نشینی خود را حفظ کند. نساجی مازندران که با ۹ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد، برای نجات از رده‌های پایین جدول دنبال شکست دادن آبی‌های پایتخت است.

پرسپولیس ‌هم در دیگر دیدار حساس هفته سیزدهم به مصاف استقلال خوزستانی می‌رود که با ۴ امتیاز در قعر جدول رقابت‌های لیگ بیست‌وسوم قرار دارد و پرسپولیسی‌ها بازی سختی مقابل این تیم خواهند داشت.

پیروزی استقلال خوزستان بر پرسپولیس‌ هم نمی‌تواند جایگاه این تیم را در جدول رقابت‌های لیگ برتر دستخوش تغییرات کند. جدال سرخابی‌های پایتخت با دو تیم قعر‌نشین، جدال دارا و ندارهای لیگ برتر است.

دیدار استقلال خوزستان - پرسپولیس، 28 ‌آذر ساعت 15:30 برگزار می‌شود.

دیدار استقلال - نساجی مازندران،27 آذر ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

سایر دیدارها هم از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر طبق جدول زیر برگزار می‌شود.

مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در آستانه هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر و دیدار پرسپولیس استقلال خوزستان، اظهار کرد: «پرسپولیس، بازی سختی مقابل استقلال خوزستان دارد، نباید به جایگاه فعلی این تیم که در قعر جدول هست نگاه کرد، زیرا تیم‌های انتهای جدول خطرناک‌تر از تیم‌های صدر‌نشین هستند.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: «پرسپولیسی‌ها برای اینکه بتوانند در یک قدمی استقلال در صدر جدول قرار بگیرند نباید استقلال خوزستان را دست‌کم بگیرند و نیاز به حمایت ویژه هواداران عزیز این سرمایه مهم‌ فوتبال و به ویژه باشگاه پرسپولیس را در این دیدار داریم.»

فنونی‌زاده بیان کرد: «پرسپولیس برای تصاحب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بیست و سوم، حق از دست دادن امتیاز ندارد و باید پرقدرت مقابل تمام تیم‌ها بایستد.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه چالش اصلی پرسپولیس نداشتن بازی‌ساز است، تصریح کرد: «بازی‌سازی، چالش مسائل تاکتیکی در پرسپولیس است.»

فنونی‌زاده با تأکید بر اینکه باید عالیشاه و عمری مقابل استقلال خوزستان از اول بازی کنند، اضافه کرد: «باید این بازی را ببریم، تا به فاصله یک امتیازی استقلال برسیم.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مهاجمان پرسپولیس حق از دست دادن موقعیت‌ها را ندارند، تصریح کرد: «‌با هر اشتباه، پرسپولیس از مسیر قهرمانی دور می‌شود.»

فنونی‌زاده اظهار کرد: «امیدواریم در دیدار با استقلال خوزستان پرسپولیسی‌ها، شرایط را تغییر دهند به صدر جدول نزدیک‌تر شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار