‌هفته سیزدهم لیگ برتر؛

جشنواره گل استقلال و طوفان زردپوشان در تهران

پرسپولیس در پسادربی هم حریف استقلال ‌‌‌نشد/ شاگردان گل‌محمدی از جمع مدعیان عقب ماندند

تهران (پانا) - تیم صدرنشین استقلال تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران و در دیداری خانگی تیم نساجی مازندران را با ۴ گل شکست داد. سپاهان اصفهان نیز دیگر مدعی قهرمانی لیگ‌ برتر با 5 گل از خانه هوادار خارج شد. پرسپولیس اما ‌مقابل استقلال خوزستان متوقف شد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره گل استقلال و طوفان زردپوشان در تهران

‌در بازی پایانی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز سه‌شنبه تیم استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف میهمانش نساجی مازندران رفت که این مسابقه با نتیجه ۴ به صفر به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

استقلال پس از سه مساوی پیاپی در لیگ توانست با یک پیروزی پرگل نساجی را شکست بدهد و با ۲۸ امتیاز صدرنشین باقی بماند. نساجی هم با ۹ امتیاز در انتهای جدول در مکان پانزدهم ایستاده است.

داور: بیژن حیدری

کمک داوران:حسن انتظاری، یوسف مغروری

کارت زرد: امیرمحمد هوشمند، محمود قائد رحمتی (نساجی) کوین یامگا، مهرداد محمدی (استقلال)

کارت قرمز:-

گل: آرمین سهرابیان (دقیقه ۴۲)، امیرمهدی جان ملکی (گل به خودی- دقیقه ۶۲) آرمان رمضانی (دقیقه ۶۴) ابوالفضل جلالی (دقیقه ۶۸) برای استقلال

ترکیب تیم استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، زبیر نیک نفس (از دقیقه ۴۶ سعید مهری)، ابولفضل جلالی (از دقیقه ۷۳ جعفر سلمانی)، کوین یامگا (از دقیقه ۸۲ سامان تورانیان)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، گوستاوو بلانکو (از دقیقه ۵۷ آرمان رمضانی) و پیمان بابایی (از دقیقه ۴۶ مهرداد محمدی)

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب تیم نساجی مازندران: رشید مظاهری، وحید محمدزاده (از دقیقه ۴۶ امیرمهدی جان ملکی)، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی، مرصاد سیفی، صابر حردانی (از دقیقه ۷۲ آریا برزگر)، اسماعیل بابایی (از دقیقه ۷۲ محمدرضا برزگر)، محمود قائدرحمتی، فرشید اسماعیلی، نونو دلگادو (از دقیقه ۵۷ حسین زامهران) و محمدرضا آزادی

سرمربی: سیدمهدی رحمتی

طوفان زردپوشان در تهران

‌همچنین در اولین دیدار از روز دوم هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم هوادار در خانه به دیدار تیم سپاهان رفت. در نیمه اول این بازی تیم فوتبال سپاهان با یک بازی تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۹ بازی رامین رضائیان روی پاس گل شهریار مغانلو گل اول برای سپاهان به ثمر رساند. ­در دقیقه ۲۴ بازی شهریار مغانلو موفق شد روی پاس بریان دابو گل دوم سپاهان را به ثبت برساند و بازی ۲ بر صفر شد.

در دقیقه ۴۴ بازی شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی گل سوم را برای زرد پوشان سپاهان به ثمر رساند و در نهایت این بازی در نیمه اول با ۳ گل به پایان رسید.

­در نیمه دوم بازی ­باز هم تیم فوتبال سپاهان هجومی بازی کرد و ­در دقایق ۷۹ توسط کاوه رضایی و ۸۴ رضا اسدی ­۲ بار دیگر دروازه تیم فوتبال هوادار را باز کرد و در نهایت با نتیجه ۵ بر صفر این بازی به سود سپاهان به پایان رسید.

پرسپولیس کماکان در انتظار بُرد

استقلال خوزستان و پرسپولیس هم امروز (سه‌شنبه) در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت برنده‌ای نداشت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید. با این نتیجه پرسپولیس ۲۲ امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت. استقلال خوزستان هم با پنج امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

در حال حاضر و پس از پایان هفته سیزدهم استقلال، سپاهان و تراکتور به ترتیب با 28، 27 و 24 امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند. پرسپولیس با 22 امتیار در جایگاه چهارم ایستاده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار