لیگ برتر والیبال؛

فولاد سیرجان در اندیشه ذوب ایفاسرام اردکان

تهران (پانا) - دیدار دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان-ایفاسرام اردکان مهمترین مسابقه دور رفت لیگ برتر مردان محسوب می‌شود که در هفته دوازدهم برگزار خواهد شد و در صورتی که فولاد در این مسابقه یک امتیاز هم از حریف بگیرد، قهرمان نیم فصل می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۲۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
فولاد سیرجان در اندیشه ذوب ایفاسرام اردکان

هفته دوازدهم دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روزهای دوشنبه و چهارشنبه 27 و 29 آذر، با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، رفسنجان، گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد و ارومیه پیگیری خواهد شد.

در نخستین دیدار این هفته که با توافق دو تیم و موافقت سازمان لیگ ساعت 16 روز دوشنبه 27 آذرماه در سالن 9 دی رفسنجان برگزار می‌شود، تیم‌های مس و پاس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان محمد محمدکاظم در تیم مس که در هفته یازدهم یک برد ارزشمند در تهران مقابل سایپا به دست آوردند، این هفته به دبنال پنجمین پیروزی خود در این رقابت‌ها هستند. پاس گرگان نیز در حال حاضر با 6 برد و 16 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد و برای تثبیت جایگاه خود و در صورت امکان ارتقا در این هفته تلاش خواهد کرد.

شش مسابقه دیگر این هفته، روز چهارشنبه 29 آذر برگزار می‌شود که تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و ایفاسرام اردکان در سالن ورزشی گهر روش سیرجان مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

دیدار دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و ایفاسرام اردکان مهمترین مسابقه دور رفت لیگ برتر والیبال مردان محسوب می‌شود، زیرا در صورتی که فولاد سیرجان یک امتیاز هم از حریف بگیرد، قهرمان نیم فصل می‌شود، بنابر این شاگردان علیرضا طلوع‌کیان برای حفظ امید خود، محکوم به پیروزی سه امتیازی در این مسابقه هستند. اگر تیم ایفاسرام به این هدف برسد، بهترین هدیه شب چله را برای علاقمندان والیبالی اردکان از سیرجان تهیه کرده است.

در هشتادمین مسابقه این فصل لیگ برتر مردان تیم شهرداری گنبد کاووس میزبان گیتی‌پسند اصفهان است. گنبدی‌ها در این بازی خانگی به دنبال سومین برد خود هستند و گیتی‌پسند هم که در هفته یازدهم دو پله سقوط در جدول داشت، برای حفظ جایگاه خود و بازگشت به رتبه‌های بالاترجدول محکوم به شکست میزبان است.

شاگردان ابراهیم وادی در تیم طبیعت این هفته در سالن شهید بیضایی اسلامشهر میزبان سایپا تهران هستند تا در صورت شکست این تیم هفتمین برد خود را جشن بگیرند. طبیعت در حال حاضر با شش برد و 18 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد و باید در دیدارهای باقی مانده تعداد بردهای خود را افزایش دهد تا از صعود به مرحله نهایی اطمینان حاصل کند.

سالن مهران مشهد میزبان یکی دیگر از دیدارهای این هفته لیگ برتر مردان است و تیم نیان الکترونیک خراسان با چادرملو اردکان روبرو خواهد شد. چادرملو در حال حاضر با 6 برد و 18 امتیاز در رتبه ششم قرار دارد و برای هفتمین برد خود به میدان می‌رود.

نماینده مشهد هفته یازدهم در ارومیه سه بر دو مغلوب حریف خود شد که این نتیجه از سوی 42 درصد علاقمندان در نظرسنجی فدراسیون پیش‌بینی شده بود و تقریبا به دور از انتظار بود، به همین دلیل شاگردان حامد صمدی برای افزایش جایگاه خود در جدول به دنبال پنجمین برد خود در این مسابقه خانگی هستند.

پیکان تهران (5 برد، 17 امتیاز و رتبه نهم) که عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها را یدک می‌کشد در هفته دوازدهم در سالن شهید صدر رامسر به مصاف هورسان (هفت برد، 17 امتیاز و جایگاه پنجم جدول) می‌رود. هر چند دو تیم از نظر امتیاز برابر هستند اما هورسانی‌ها به دلیل برد بیشتر حتی اگر در این بازی خانگی مغلوب شوند، جایگاهشان از پیکان پائین‌تر نخواهد بود.

در آخرین دیدار این هفته تیم‌های شهرداری ارومیه و شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی در سالن غدیر ارومیه مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

شهداب با هفت برد و 21 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و برای هشتیمن پیروزی در این مسابقه تلاش خواهد کرد. از سوی دیگر تیم شهرداری ارومیه در که در هفته یازدهم با هدایت عبدالرضا علیزاده به چهارمین برد خود دست یافت، برای جایگاه بهتر جدول در پایان نیم فصل تلاش می‌کند.

برنامه کامل هفته دوازدهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

دوشنبه 27 آذرماه

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16

مس رفسنجان - پاس گرگان

چهارشنبه 29 آذرماه

سیرجان، سالن گهر روش، ساعت 16

فولاد سیرجان ایرانیان - ایفاسرام اردکان

گنبد، سالن المپیک، ساعت 16

شهرداری گنبد کاووس - گیتی‌پسند اصفهان

اسلامشهر، سالن شهید بیضایی، ساعت 16

طبیعت - سایپا تهران

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت 16

هورسان رامسر - پیکان تهران

مشهد، سالن مهران، ساعت 16

نیان الکترونیک خراسان - چادرملو اردکان

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16

شهرداری ارومیه - شهداب یزد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار