مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد:

افزایش دو برابری برپایی نماز جماعت در مدارس استان آذربایجان شرقی

نشست کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه منطقه ۴ کشوری

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اشاره به برپایی نماز جماعت در مدارس آذربایجان شرقی‌ بیان کرد‌ نماز جماعت در بیش از سه هزار و ۱۰۰ مدرسه استان برپا می‌شود که نسبت به سال‌های گذشته افزایش بیش از دو برابری داشته است.

کد مطلب: ۱۴۲۹۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش دو برابری برپایی نماز جماعت در مدارس استان آذربایجان شرقی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش آموزش و پرورش برای بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت حوزه‌های علمیه، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در سایه این مساعدت‌ها بخش عمده‌ای از دغدغه فرهنگی، تربیتی و پرورشی را برطرف کرده و آموزش و پرورشی پویا با خروجی مورد تاکید و مورد انتظار سند تحول بنیادین داشته باشیم.

مسعود سعادتی اظهار کرد: در حال حاضر ۵۳۰ روحانی در قالب طرح امین با دستگاه تعلیم و تربیت استانمان همکاری می‌کنند.
وی با اشاره به برپایی نماز جماعت در مدارس آذربایجان شرقی، بیان کرد: نماز جماعت با همکاری حوزه‌های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد اقامه نماز در بیش از سه هزار و ۱۰۰ مدرسه استان با همکاری و مساعدت ۷۲۰ روحانی و همکاری همکاران فرهنگی و اولیا برپا می‌شود که نسبت به سال‌های گذشته افزایش بیش از دو برابری داشته است.

سعادتی، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری ۴۲۰۰ گفتمان دینی در مدارس طی سال گذشته را از جمله همکاری‌های شاخص بین دستگاه تعلیم و تربیت، حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد اقامه نماز عنوان کرد.
وی با اشاره به تخصیص اعتبار دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در سفر ریاست جمهوری برای مدرسه‌سازی با حمایت استاندار آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در ارتباط با مسائل تربیتی و فرهنگی دانش‌آموزان، هدایت سمن‌ها برای سرمایه‌گذاری و دفاع از مواضع و نیازهای این مجموعه، همت جدی در استان وجود دارد.

دانش آموز خبرنگار: رومینا موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار