طرح مدرسه، پایگاه محله برای اولین بار در مشهد

مشهد ( پانا) - طرح مدرسه، پایگاه مسجد محله برای اولین بار در سطح استان خراسان رضوی در مدرسه پنجم مهر ناحیه هفت شروع به کار کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح مدرسه، پایگاه محله برای اولین بار در مشهد

معاون اجرایی مدرسه پنجم مهر خراسان رضوی گفت: نماز جماعت سنت رسول خدا صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار است همانطور که می‌دانید باقیات و صالحات است و معراج نمازگزاران نماز جماعت سبب خوشنودی خداوند می‌شود همچنین باعث نزول رحمت و برکات الهی است نماز جماعت کفاره گناهان است سعی کنید اول وقت بخوانید.

طاهره سعیدی گفت: وقتی که کلماتی که در نماز به زبان می‌آورید آشنایی بیشتری پیدا می کنید ،وقتی که با فلسفه نماز بیشتر آشنا می‌شوید،آن موقع است که یک لحظه هم دلت نمی‌خواهد که ذهنت را از نماز رها کرده و مشغول چیز دیگری کنید.

وی عنوان کرد: نماز ریسمان اتصالی است که همه هستی و موجودیت آدمی را به ملکوت پیوند داده ،مانند این رشته پر ارزش و منبع فیضی ،برنامه‌ای برای ایجاد ارتباط بین بشر و حق مطلق نمی‌توان یافت . پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: دعا کلید رحمت و وضو کلید نماز و نماز کلید بهشت است.

او در پایان اظهار کرد: نماز غذای روح است و همانطور که بهترین غذا آن است که جذب بدن شود بهترین عبادت هم نمازی است که جذب روح می‌شود یعنی با نشاط و حضور قلب انجام گیرد و آثار آن در رفتار نمازگزار ظاهر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار