برنامه ریزی در آموزش و پرورش کلید اصلی موفقیت است

مشهد(پانا) _ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در اجلاس روسای آموزش و پرورش خراسان رضوی در مرکز آموزشی تربیتی امام رضا علیه السلام مشهدمقدس گفت: برنامه ریزی در آموزش و پرورش کلید اصلی موفقیت است.

کد مطلب: ۱۴۲۴۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ریزی در آموزش و پرورش کلید اصلی موفقیت است

سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اضهار کرد: برنامه ریزی در آموزش و پرورش کلید اصلی موفقیت است و آموزش و پرورش با همکاری استانداری می تواند به اهداف مشخص شده خود دست یابد.

وی بیان کرد: طبق سند تحول بنیادین تمامی دستگاه ها موظف هستند که آموزش و پرورش را در نیل به اهداف آموزشی جامعه هدف خود همراهی کنند.

مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی گفت: نکته‌ای که باید در حال حاضر به آن اشاره بشود برگزاری دوره‌های پیش آگاهی تربیت معلم است، بسیاری از دانش آموزانی که قصد دارند در کنکور شرکت کنند، علاقمندند که آگاه باشند از مصاحبه‌های دانشگاه فرهنگیان.

وی در آخر افزود: آنچه که در حین حال در دانشگاه فرهنگیان رخ می‌دهد، تعلق بزرگیست که امسال به عنوان دومین دانشگاه بزرگ کشور از نظر نیرو و به عنوان هسته پژوهشی و تبلیغاتی کشور معرفی شده است.

لازم به ذکر است در این اجلاس از زحمات سید جمال وزیری معاون سابق سوادآموزی و سید ابوالفضل حسینی معاون سابق پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع استان خراسان رضوی قدردانی شد.

خبرنگار پانا: ریحانه برمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار