نماینده روءسای آموزش و پرورش تابعه استان ایلام در اجلاس سراسری:

اجلاس سالانه روءسا ی آموزش و پرورش از حیث محتوایی تاثیر مطلوبی در فرآیند تعلیم و تربیت کشور خواهد دا

به گزارش خبرگزاری پانا،جواد دارابیان در گردهمایی توجیهی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش تابعه استان ایلام گفت : سی و یکمین اجلاس سراسری روسای مناطق وزارت آموزش و پرورش کشور با حضور هزار نفر از روسا و مدیران این وزارتخانه اول تا سوم شهریور در تهران برگزار می شود.

کد مطلب: ۲۴۹۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛جواد دارابیان نماینده رؤ سای آموزش و پرورش استان در اجلاس سراسری گفت : اجلاس سالانه روءسا ی آموزش و پرورش از حیث محتوایی تاثیر مطلوبی در فرآیند تعلیم و تربیت کشور خواهد داشت .

وی افزود : سی و یکمین اجلاس سراسری روسای مناطق وزارت آموزش و پرورش کشور با حضور هزار نفر از روسا و مدیران این وزارتخانه اول تا سوم شهریور در تهران برگزار می شود.

دارابیان با اعلام این که این نشست سه روزه یکم شهریور با حضور رییس جمهور در سالن رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز می شود گفت: این اجلاس از یادگار‌های شهید رجایی است که همواره مایه برکات زیادی برای وزارت آموزش و پروش بوده است.

وی با تاکید بر حضور فعالانه و تاثیر گذار مسئولان آموزش و پرورش استان در این رویداد بزرگ فرهنگی تبیین ماموریت‌ها، خط مشی و اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش را از اصلی ترین اهداف این نشست بر شمرد و افزود: تلاش موثری توسط مسئولین و عوامل اجرایی اجلاس صورت گرفته تا با بهره گیری از دیدگاه های فرهنگیان نقاط مختلف کشور این اجلاس از حیث محتوایی با رویکردی تحول گرانه نسبت به گذشته اجرا و دستاورد آن در آموزش و پرورش کشور عملیاتی و اجرایی گردد .

نماینده رؤ سای آموزش و پرورش استان ایلام برگزاری 22 کارگروه با حضور 34 نفر از روسای مناطق آموزش و پرورش و با مسئولیت یک معاون وزیر، شش میزگرد تخصصی و بهره گیری از نظرات و دیدگاه های مسئولین عالی رتبه کشور را از دیگر برنامه های این نشست دانست و اضافه کرد: برای تشریح اوضاع سیاسی و امنیتی منطقه برخی از وزرا در این اجلاس حضور خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار