هنرستان مهدوی ناحیه1 زنجان مجری برنامه استانی مانور زلزله و ایمنی

زنجان (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان با بیان اینکه هماهنگی لازم برای شروع آموزش‌های هلال احمر و سازمان آتش‌نشانی برای دانش‌آموزان صورت گرفته، گفت برنامه استانی مانور زلزله در هنرستان مهدوی ناحیه1 زنجان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان مهدوی ناحیه1 زنجان مجری برنامه استانی مانور زلزله و ایمنی

رییس سازمان دانش آموزی استان زنجان با بیان اینکه ایران در منطقه زلزله خیز است و هرساله زلزله های متعددی در ایران رخ می‌دهد، گفت : ما باید سطح آمادگی مان را برای مقابله با زلزله ارتقاء دهیم .

وی با اشاره به اینکه تا به امروز دو جلسه جهت هماهنگی مانور زلزله در مدارس برگزار شده است، ادامه داد: روز 8‌آذرماه در همه مدارس استان و به طور هم زمان در مناطق 14گانه در مدارسی که انتخاب شده اند، مانور زلزله به نحو احسن برگزار شود.

قاسمی با بیان اینکه از اهداف این مانور، ترویج فرهنگ ایمنی و تمرین همکاری و تعاون در وضعیتهای بحرانی است، گفت: برای ارتقا توانمندی دانش آموزان با همکاری هلال الحمر و سازمان آتش نشانی دوره های آموزشی برگزار می‌شود.

قاسمی با تاکید بر اینکه مخاطب این برنامه همه دانش آموزان دوره های تحصیلی است از همه دانش آموزان جهت مشارکت دربرگزاری مانور دعوت کرد.

وی ادامه داد: طی دومین جلسه هماهنگی مانور که با حضور دستگاه های همکار و مجری برگزار شد، هنرستان مهدوی از مدارس ناحیه1 زنجان بعنوان مدرسه پایلوت انتخاب شد .

قاسمی افزود : آموزش پناه‌گیری و مقابله با سیل و زلزله در مدارس در مدت زمان دو هفته قبل از شروع مانور برگزار خواهد شد.

خبرنگاردانش‌آموزان: علی قربانی و ابولفضل افشاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار