رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی:

قطار فرهنگ و ارشاد در دولت سیزدهم به ریل برگشت

بیرجند (پانا) - رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت در دو سال اخیر قطار فرهنگ و ارشاد که از ریل خارج شده بود، به عبارتی به ریل برمی‌گردد و با سرعتی شایسته به مسیر خود یعنی آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۱۹۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
قطار فرهنگ و ارشاد در دولت سیزدهم به ریل برگشت

سلمان اسحاقی در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب در بحث فرهنگ این بود که این جایگاه به دست شخصیتی قرار بگیرد که در شأن فرهنگ و ارشاد و دور از سیاست باشد که متاسفانه در دولت گذشته به خاطر نگاه‌های سیاسی شاهد این بودیم که آسیب فراوانی به بخش فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد آمد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با اشاره به فرهنگ غنی خراسان جنوبی، ادامه داد: حوزه اقتصاد و معیشت، ورزش، جوانان همه مهم است، اما صیانت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای این استان مهمتر است و در مقابل شبیخون‌های فرهنگی ایستاده که مبادا دشمنان به فرهنگ این استان ضربه بزنند و خراسان جنوبی در فتنه‌های اخیر سربلند بیرون آمد و هیچ‌ گاه درگیر این حواشی نشد.

اسحاقی بیان کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام فرهنگی در خراسان جنوبی، مردم را از حقشان دریغ کرده است و موجب شده که از منافع این حوزه متضرر شوند، بنابراین درخواست داریم توجه ویژه نسبت به تکمیل این پروژه‌های نیمه‌تمام در استان شود.

وی با اشاره به لزوم معرفی چهره های نخبگان، فرهیختگان و ماندگار استان‌ها عنوان کرد: معرفی شهدا می‌تواند سرمایه اجتماعی جبهه مقاومت را تقویت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار