وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد

۵۰۰ طرح نیمه تمام در حوزه فرهنگ و هنر

بیرجند (پانا)- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به طرح‌های نیمه تمام فرهنگی در کشور گفت در آغاز به کار دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و هنر بیش از ۵۰۰ طرح نیمه تمام وجود داشت که بخشی از این طرح‌ها بیش از دو دهه قدمت داشتند و با همتی که در دولت مردمی بود بخش مهمی در چرخه کار قرار گرفته و فعال شده است. ,

کد مطلب: ۱۴۱۹۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
۵۰۰ طرح نیمه تمام در حوزه فرهنگ و هنر

محمدمهدی اسماعیلی در ادامه بیان کرد: مجموعه های فرهنگی خوبی در کشور افتتاح شده است و عزم دولت سیزدهم این است که مابقی طرح ها که دارای پیشرفت بیش از ۵۰ درصد هستند به بهره برداری برسند.

وی ادامه داد: اکنون بخش مهمی از طرح ها در حوزه فرهنگ و هنر به اتمام رسیده است و در خراسان جنوبی نیز قدم های مهمی در حوزه فرهنگ و هنر برداشته شده است و امیدواریم بتوانیم طی این سفر در جهت حوزه فرهنگ و هنر به جمع بندی مطلوبی برسیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شعار دولت سیزدهم، عدالت فرهنگی است، افزود: گام های مهمی در این حوزه برداشته شده است و خراسان جنوبی نیز به برکت انقلاب اسلامی و حضور مردمانی غیور و مومن و کاردان مسیر رشد و پیشرفت خود را با سرعت طی می کند.

اسماعیلی بیان کرد: در خراسان جنوبی مفاخر بزرگی وجود دارد و اگر کمی تسهیل بیشتری اتفاق بیافتد قطعا شاهد ارتقای جدی در فعالیت های فرهنگی و هنری و رسانه ای خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار