فرایند ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول از ۱۹ اردیبهشت‌ماه در سراسر کشورآغاز شد

بوشهر(پانا)_ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت ثبت نام دانش آموزان پایه اول در سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir است و اولیا می‌توانند از طریق درگاه ملت مای مدیو از ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری اقدام به ثبت‌نام فرزندان خود در پایه اول نمایند.

کد مطلب: ۱۴۷۳۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
فرایند ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول از ۱۹ اردیبهشت‌ماه در سراسر کشورآغاز شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامحسین مهران‌پور با اشاره به اهمیت ثبت‌نام در دوره ابتدایی به خصوص ثبت نام دانش آموزان ورودی پایه اول اظهار کرد: ثبت نام به موقع دانش آموزان کلاس اولی مسئله بسیار مهمی است که باید در مهلت و زمان دقیق خود انجام شود.

 مهران پور گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول در سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir است و اولیا می‌توانند از طریق درگاه ملت مای مدیو از ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری اقدام به ثبت نام فرزندان خود در پایه اول نمایند؛ اولیا برای این منظور باید ابتدا وارد سایت  و پس از ثبت اطلاعات خواسته شده نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام اقدام نمایند.

وی افزود: فرایند ثبت نام در سامانه مذکور آسان و ساده پیش بینی شده است، تا والدین بدون هیچ گونه دغدغه فکری بتوانند فرایند ثبت نام را انجام دهند.

مهران پور عنوان کرد: انتظار می‌رود تکریم اولیا سرلوحه ی اقدامات و فعالیت های مدیران و همکاران شاغل در مدارس باشد.

وی ادامه داد: شایسته است مدیران محترم مدارس کمال همکاری را با والدین دانش آموزان داشته باشند.

وی اظهار کرد: ادارات فناوری شهرستان‌ها و مناطق جهت بررسی مشکلات سامانه‌ای و رفع ابهامات، همکاری لازم را در امور اجرایی ثبت نام پایه اول داشته باشند.

در پایان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش با تأکید بر ثبت نام به موقع کلاس اولی‌ها گفت: والدین دانش آموزان پایه اول دبستان در زمان تعیین شده از سوی آموزش و پرورش نسبت به ثبت نام اول ابتدایی در سال تحصیلی جاری اقدام کنند و ثبت نام دانش آموزان را به تعویق نیندازند و به روزهای آخر موکول ننمایند تا مشکلاتی اعم از ازدحام محل ثبت نام و عدم ظرفیت مواجه نشوند.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار