پیام تبریک معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان استان اصفهان به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)

متن پیام مهدی نم نبات به شرح ذیل است: 

حضرت معصومه (س)،  ماه تابانی است که از برج امامت طلوع کرده و در آغوش امامت تربیت یافته، دختری که در خاندان پیامبر، لقب کریمه اهل بیت (ع) را به خود اختصاص داد.

میلاد پر نور و سرور کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه نورانی کرامت و روز دختر را به تمامی شیعیان و ارادتمندان ائمه اطهار(ع) تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده و با میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج پایان می یابد یادآور تحول آفرینی و عزم  و قاطعیت بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقشی ماندگار در صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی است. این ایام فرخنده که شمیم رضوی فضای معنوی جامعه را معطر می‌کند فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) و الگو گرفتن از منش این بزرگواران است.

بی شک دختران امروز و مادران فردا که نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، با تاسی از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س)، و با الگوپذیری از ایشان در زمینه تعالی معنوی، اخلاقی و علمی نسل های آینده گام بر می دارند.با تبریک مجدد این میلاد فرخنده و آرزوی تندرستی و شادکامی برای مادران عزیز و بانوان شریف ایران اسلامی، از درگاه ایزدمنان برای همگان توفیق معرفت اهل بیت «سلام الله علیها» و بهره مندی از شفاعت این گوهر گرانقدر هدایت و سعادت را مسئلت دارم.   

این روز که به نام معطر حضرتش مزین گشته است تاکیدی بر نگاه آرمانی اسلام به دختران وانتظاری راستین از دختران ایران اسلامی است که با تاسی از الگوهای جامع وحقیقی زندگی خود را سامان بخشند‌.

 بدون شک جامعه ایران اسلامی از همیشه تا حال به وجود دختران عفیفه وبا وقار که در تمامی عرصه‌های علمی فرهنگی واجتماعی نقش آفرین بوده‌اند به خود می بالد و در پایان امیدوارم خداوند متعال توفیق معرفت اهل بیت (ع) وبهره مندی از شفاعت این گوهر زیبای هدایت وسعادت را به همه ما مسلمانان عنایت کند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار