نشست استاندار اصفهان با نمایندگان تشکل‌ها و دانش‌آموزان نخبه علمی و فرهنگی/فیلم

اصفهان(پانا) - نشست صمیمانه استاندار اصفهان با نمایندگان تشکل‌ها و نخبگان علمی و فرهنگی دانش‌آموزی در استانداری اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست استاندار اصفهان با نمایندگان تشکل‌ها و دانش‌آموزان نخبه علمی و فرهنگی/فیلم

محمدرضا ابراهیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نوجوانان و جوانان آرمان‌طلب هستند و ملاحظات اخلاقی ویژه‌ای دارند، اما با وجود درک مشکلات آینده، نکات و دغدغه ها را ذکر می‌کنند.

وی با اشاره به انتقادات دانش آموزان نسبت به زمان های نشست ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی نوجوانان متعدد بودن این نشست‌های صمیمانه است.

۱۳ آبان، فرصتی مناسب برای همدردی با دانش‌آموزان غزه

محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با آرزوی شرکت تمامی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: دانش آموزان با حضور منسجم در راهپیمایی و اعلام انزجار از جنایات اخیر با ذهنیت (دور هستیم ولی پشت شما هستیم) دلگرمی برای کودکان غزه خواهند بود.

وی با اشاره به گرامیداشت شهدای غزه افزود: حمله اصلی روی دانش آموزان و کودکان شکل گرفته و بیشترین آمار شهدا در رده کودکان و نوجوانان بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان در پایان تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی های صحیح بتوانیم از حضور دانش‌آموزان در راستای پیشبرد اهداف و پیشنهادات بهره ببریم.

دانش آموزان خبرنگار : آیه مدنی و ریحانه شهبازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار