استاندار اصفهان:

دانش‌آموزان اولویت‌های اصلی و ناب اسلامی و ایرانی را برای خود مدنظر قرار دهند

اصفهان (پانا) - استاندار اصفهان گفت دانش‌آموز امروز اولویت‌های اصلی و ناب اسلامی و ایرانی را برای خود مدنظر قرار دهند.

کد مطلب: ۱۴۱۸۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان اولویت‌های اصلی و ناب اسلامی و ایرانی را برای خود مدنظر قرار دهند

استاندار اصفهان گفت: یکی از تصوراتی که بنده در جلساتی که با نوجوانان و جوانان دارم ایجاد این پرسش است. اینکه «نگاه آرمان‌خواهانه و عدالت‌خواهانه تا کجا امتداد دارد».

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در نشست صمیمانه با نوجوانان اظهار کرد: این روزها امت اسلام خیلی بی‌تاب است. داغدار زخمی است که از ۷۵سال پیش تاکنون بر پیکر اسلام وارد شده است. استعمار پس از جنگ جهانی دوم، رخنه‌ای را در پهلوی سرزمین‌های اسلامی وارد کرد. به طوری که در ۷۵سال گذشته مدام درگیر تحمیل فشار، ظلم و سفاکی سرزمین اشغالی فلسطین هستیم.

‍ مرتضوی گفت: 36هزار شهید دانش‌آموز در کشور جانشان را تقدیم کردند تا روحیه پایداری و مقاومت، فرهنگ ایثار و شهادت در این سرزمین حاکم باشد، آنها کسانی بودند که مرز نمی‌شناختند.

‍ استاندار اصفهان با طرح پرسش‌هایی عنوان کرد: نسبت دانش‌آموز امروز با دانش‌آموز گذشته چیست؟ چقدر توجه دارد به نگاه آرمان‌خواهانه‌ای که تلاش چهل و چندساله دشمن فراموشی آن بوده است؟

‍ وی افزود: استعمار همیشه برای حکومت بر مناطق مختلف جهان، روش مشغول کردن مردم بر امور خود و مسائل فرعی را آغاز و اولویت هارا جا به جا می‌کند، در خصوص نوجوانان نیز دشمنان برای گمراهی نسل جوان همین روش را در پیش گرفته‌اند.

‍ مرتضوی بیان کرد: دانش‌آموزان امروز بسیار بالغ، عاقل و اهل تحریر هستند، اما باید بر این نکته مهم هم توجه داشته باشند که اولویت‌های اصلی و ناب اسلامی و ایرانی را برای خود مد نظر قرار دهند؛ از این رو خواهشمندم همه نوجوانان در مسیر حرکت خود مراقب و مواظب اولویت‌های جهان اسلام باشند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در مواجهه مردم غزه با رژیم اشغالگر قدس کاری به جایی رسیده که آمریکا طراح و برنامه‌ریز جنگ است؛ قبلا کنار می‌ایستاد و پشت پرده جنگ‌ها را فرماندهی می‌کرد و بعد به عنوان واسطه به میدان می‌آمد اما اکنون ساختار رژیم منحوس و خبیث رژیم صهیونیستی از هم پاشیده و آمریکا به همین دلیل به میدان آمده است.

دانش آموز خبرنگار : مهسا زین‌العابدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار