تیراندازی در یوسف‌آباد، سارقان فرار کردند

تهران (پانا) - کلانتری یوسف آباد تهران اعلام کرد پلیس به سمت سارقانی که اقدام به فرار کردند تیراندازی کرده است.

کد مطلب: ۱۴۱۰۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تیراندازی در یوسف‌آباد، سارقان فرار کردند

به گزارش مهر، سرهنگ حمید کلانتری، رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد اعلام کرد: ساعت ۲۲:۰۰ چهارشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲، از طریق تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران، گزارش تردد مشکوک یک دستگاه ۲۰۶ سفیدرنگ پلاک مخدوش با سه سرنشین جوان در خیابان شهید فکوری، به کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد اعلام شد.

وی گفت: با حضور واحد گشت کلانتری یوسف‌آباد در محل و پیاده شدن مأموران از خودرو پلیس جهت بررسی ارکان هویتی خودرو و شناسایی سرنشینان، راننده ۲۰۶ با سرعت بالا و به قصد آسیب زدن به سمت مأموران حمله ور شده و در ادامه اقدام به متواری شدن از محل می‌کند.

وی افزود: با آغاز تعقیب و گریز و اضافه شدن واحد گشت عملیات ویژه مبارزه با سرقت، دو واحد گشت پلیس به تعقیب خودرو ۲۰۶ پرداخته و به جهت اعلام اخطار، چندین تیر هوایی توسط مأموران شلیک شده اما سرنشینان ۲۰۶ کماکان به فرار خود ادامه می‌دهند.

سرهنگ کلانتری ادامه داد: با گذشت نزدیک به ۱۰ دقیقه از آغاز تعقیب و گریز و بی توجهی سرنشینان ۲۰۶ به دستور ایست پلیس، نهایتاً مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح، خودرو ۲۰۶ را از ناحیه لاستیک عقب مورد هدف قرار داده اما سرنشینان آن کماکان به فرار خود ادامه می‌دهند.

وی گفت: سرانجام در ضلع شمالی پارک لاله، راننده ۲۰۶ به ناچار مجبور به توقف شده؛ با حضور مأموران و همزمان با دستگیری سرنشینان ۲۰۶ مشخص شد که در جریان تعقیب و گریز و تیراندازی مأموران، دو سرنشین ۲۰۶ مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

وی بیان کرد: پس از دستگیری متهمان، در بازرسی داخل خودرو ۲۰۶، آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت نیز کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد، در پایان گفت: با تشکیل پرونده مقدماتی، یکی از متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و دو متهم دیگر نیز جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار