بازی‌های آسیایی هانگژو؛

ایران در رده‌ یازدهم مسابقات تیراندازی هانگژو

تهران (پانا) - تیم چین در پایان مسابقات تیراندازی بازی‌های آسیایی هانگژو با کسب ۱۶ مدال طلا قهرمان شد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ایران در رده‌ یازدهم مسابقات تیراندازی هانگژو

‌رده بندی مدالی پایانی (مجموع اهداف ثابت، اهداف پروازی و اهداف متحرک و مردان و زنان) به این شرح است:

۱- چین ۱۶ طلا، ۹ نقره، ۴ برنز
۲- هند ۷ طلا، ۹ نقره، ۶ برنز
۳- قزاقستان ۳ طلا، ۲ نقره، ۵ برنز
۴- کره جنوبی ۲ طلا، ۴ نقره، ۸ برنز
۵- اندونزی ۲ طلا، ۳ برنز
...
۱۱- ایران، تایوان، مغولستان، پاکستان و تایلند با یک برنز
در این دوره ۱۵ کشور مدال کسب کردند.

برای ایران در مقدماتی ماده ۱۰ متر تفنگ بادی زنان شرمینه چهل امیرانی در رده ۱۱، الهه احمدی ۱۷ و نجمه خدمتی در رده ۳۸ قرار گرفتند و حذف شدند.
در تیمی تیم بانوان ایران هشتم شد.
در مقدماتی ۱۰ متر تفنگ بادی پوریا نوروزیان در رده دهم، امیرمحمد نکونام در رده دوازدهم و مهیار صداقت در رده هفدهم جای گرفتند و حذف شدند.
در بخش تیمی تیم ایران در رده چهارم جای گرفت.
در مقدماتی ۱۰ متر تفنگ بادی مختلط تیم ایران با ترکیب امیرمحمد نکونام و شرمینه چهل امیرانی با شکست در دیدار رده بندی در رده ششم قرار گرفت.
در ماده ۲۵ متر تپانچه انفرادی زنان هانیه رستمیان با صعود به فینال ششم شد و گلنوش سبقت اللهی در دور مقدماتی در رده ۳۱ و زینب طوماری در رده ۳۹ قرار گرفتند و حذف شدند.
در تیمی این ماده تیم ایران در رده هفتم قرار گرفت.
در ۱۰ متر تپانچه بادی مردان، امیر جوهری خو در رده ۹، سجاد پورحسینی ۱۸ و جواد فروغی در رده ۲۶ قرار گرفتند و حذف شدند و در بخش تیمی، ایران ششم شد.
در ۵۰ متر تفنگ سه وضعیت انفرادی زنان آرمینا صادقیان در رده ۱۱، نجمه خدمتی در رده ۱۵ و الهه احمدی در رده ۲۹ جای گرفتند و حذف شدند و در بخش تیمی ایران در رده ششم قرار گرفت.
در مقدماتی ماده ۱۰ متر تپانچه بادی انفرادی زنان، هانیه رستمیان در رده ۱۵، گلنوش سبقت اللهی در رده ۲۰ و مینا قربانی در رده ۲۳ قرار گرفتند و حذف شدند و در بخش تیمی تیم ایران پنجم شد.
در تیمی مردان ماده ۵۰ متر تفنگ سه وضعیت تیم ایران در رده پنجم قرار گرفت و در دور مقدماتی بخش انفرادی پوریا نوروزیان هشتم شد و به فینال راه یافت که در این بخش نیز هشتم شد. مهیار صداقت در رده ۱۲ و امیر محمد نکونام در رده ۲۵ قرار گرفتند و حذف شدند.
در ۱۰ متر تپانچه مختلط تیم هانیه رستمیان و امیر جوهری‌خو به مدال برنز رسید.
در اهداف پروازی و در تراپ مردان در دور مقدماتی محمد بیرانوند شانزدهم شد از دور رقابت‌ها کنار رفت. در مقدماتی تراپ زنان، مرضیه پرورش نیا در رده هفدهم قرار گرفت و حذف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار