دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش:

جهاد تبیین دستاوردهای نظام بزرگترین رسالت ما در آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش گفت‌ ایجاد تحول قطعا به دست طلاب و روحانیون و در لوای شبکه شدن قابل تحقق است؛ لذا باید برای این هدف برنامه‌ریزی کنیم.

کد مطلب: ۱۴۷۰۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین دستاوردهای نظام بزرگترین رسالت ما در آموزش و پرورش است

‌به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد همکاری‌ها، حجت الاسلام والمسلمین ‌حمید نیکزاد، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌ها‌ در گردهمایی «طلیعه حضور» طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار کرد: حضور طلاب و روحانیون در عرصه تعلیم و تربیت کشور بسیار مغتنم و فرصت بی‌بدیل است که برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کرد.

وی با اشاره به مشکلات متعدد و گرفتاری‌های مختلف در مسیر موفقیت در عرصه آموزش و پرورش گفت: اما این مشکلات نباید مانع از انجام خدمت و رسالت بشود، جهاد تبیین دستاوردهای نظام بزرگترین رسالت ما در آموزش و پرورش است.

مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش افزود: شبکه شدن به طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش به شما قدرت مانور و انجام خدمت می‌دهد، مصداق بارز قدرتمند شدن متاثر از شبکه شدن را می‌توان شهید نواب و شبکه فدائیان اسلام دانست که سیستم شاهنشاهی را بهم ریخت.

وی ادامه داد: ایجاد تحول قطعا به دست طلاب و روحانیون و در لوای شبکه شدن قابل محقق شدن است لذا باید برای این هدف برنامه‌ریزی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نیکزاد ‌گفت: توصیه‌ من طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش این است که هرگونه تواضع در سطح مدارس باعث عزت و آبروی شما می‌شود، پرهیز از خود برتر بینی نسبت به دیگران را در اولویت قرار دهید.

وی افزود: انتقال روحیه کارمندی و روزمرگی، بزرگترین آسیب در کمین طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش است، مراقبت از آموخته‌های خود در حوزه‌های علمیه و تهذیب نفس در مسیر هدایتگری ضرورت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار