مدیر آموزش پرورش منطقه ۸ تهران:

معلمان محور تحول در جامعه هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش پرورش منطقه ۸ تهران با اشاره به اینکه تربیت نسل آینده جامعه در اختیار معلمان است، از معلمان به عنوان محور تحول در مدرسه و جامعه یاد کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان محور تحول در جامعه هستند

مراسم جشن عاطفه‌ها آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران با حضور علی آمره مدیر منطقه و شورای معاونان در دبستان بنت‌الهدی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی آمره مدیر منطقه در جمع دانش آموزان ضمن عرض تبریک سال تحصیلی جدید، مبعث پیامبر اکرم(ص) و ولادت امام صادق (ع) اظهار کرد: ما ایرانیان به همدلی و نوع دوستی در جهان معروف هستیم و جشن عاطفه ها نیز آیینی به همین منظور جهت دستگیری از نیازمندان به وسیله نعمات الهی است.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین جشن‌هایی در مدارس موجب تجلی ایثار و ترویج فرهنگ نیکوکاری نوع‌دوستی در دانش آموزان می‌شود و همچنین تمرینی است که نسبت به یکدیگر احساس مسئولیت داشته باشیم.

در ادامه زنگ جشن عاطفه‌ها توسط علی آمره به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند نواخته شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 تهران در نشست صمیمی با دبیران و همکاران ضمن قدردانی و تشکر از تلاش های بی شائبه این مجموعه، مهم ترین هدف و رکن آموزش و پرورش را تربیت آینده سازان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی با اشاره به مسئولیت عظیم آموزش و پرورش افزود: تقارن و همزمانی آغاز ماه مهر و شروع سال تحصیلی جدید با ماه ربیع الاول را به فال نیک گرفته و امیدوارم با حضور شما همکاران پرتلاش و ساعی نتایج مطلوب تری در آموزش و پرورش منطقه ٨ داشته باشیم.

آمره با بیان اینکه معلمان معماران آینده کشور هستند از تمامی معلمان دعوت کرد تا با تمامی توانمندی ها، شایستگی ها و مهارت های این حرفه برای هدف عالی نظام که همان تمدن نوین اسلامی است بکوشند.

وی ضمن اشاره به مورد هدف قرار دادن دانش آموزان ما توسط دشمن لزوم تقویت و بصیرت افزایی هویت دینی و ملی را رسالت معلمان امروزی خواند که این مهم جز با وحدت و یگانگی ما ممکن نخواهد بود.

دانش آموز خبرنگار: محدثه آمره

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار