توسط مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران تشریح شد؛

چگونگی داشتن جامعه‌ای پیشرفته و متمدن

تهران (پانا) - مدیر آموزش وپرورش منطقه۸ تهران، پایبندی به احکام دین و آشنایی با دسیسه‌های دشمن را از عوامل مهم داشتن جامعه‌ای پیشرفته و متمدن برشمرد.

لینک کوتاه کپی شد
چگونگی داشتن جامعه‌ای پیشرفته و متمدن

علی آمره مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران گفت: ساحت های اعتقادی وعبادی، اخلاقی یکی از ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین و یکی از برنامه های اساسی منطقه مسئله تربیت است و ما به دنبال تربیت دانش آموز تراز جمهوری اسلامی هستیم.

آمره افزود: انتظار داریم با عمل‌کردن به این برنامه ها و فعالیت ها، دانش آموزان در مسیر تربیت مطلوب قرار گیرند و به مبانی دینی و اعتقادی پایبند باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات امروز جوامع جهانی دوری از اخلاق و ادب، تربیت و از طرف دیگر دوری از باورهای دینی و اعتقادی است که این امر موجب گیجی و سردرگمی آنها گشته است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ در ادامه بیان کرد: در ساحت عبادی ما سعی داریم با توجه به مباحث دینی مثل نماز جماعت و ادلیه های دینی و شعائر اسلامی روح معنویت را در دانش آموزان تقویت کنیم و امید است و این امر با توجه به تشکیل هیئت های مذهبی می‌تواند توسعه پیدا کند.

وی افزود: مسئله اخلاق همانطور که نبی مکرم اسلام(ص) هدف از بعثت خود را مکارم اخلاق مطرح کردند برای رشد و تعالی جامعه به ویژه دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

آمره در پایان اظهار کرد: دشمنان ما سعی دارند با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه ای و مجازی جوانان و نوجوان ما را از معنویت دور کنند تا راحت‌تر بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

دانش آموز خبرنگار: محدثه آمره

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار