مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران:

کمبود منابع انسانی تا حد امکان جبران شده است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران در جلسه ساماندهی نیروی انسانی منطقه با تشریح برنامه‌ها و اقدامات انجام شده، از تامین نیروی انسانی مورد نیاز خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کمبود منابع انسانی  تا حد امکان جبران شده است

علی آمره ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، سال تحصیلی جدید و سالروز ولایت حضرت ولی عصر(عج) اظهار کرد: به لطف الهی و کمک و همیاری همکاران منطقه امسال بازگشایی خوبی داشتیم.

آمره گفت: توانستیم در جریان ساماندهی با تامین و جانمایی درست و اصولی، کمبود منابع انسانی را جبران کنیم و با بهره گیری از منابع موجود در راستای ارتقا سطح بهروری به هدف ساماندهی که نداشتن کلاس خالی است، برسیم. البته کم و کسری هایی داریم که انشاالله با تلاش و همکاری و همیاری شما رفع می شود.

آمره افزود: امروز در بازدیدهایی که از مدارس داشتیم شور و نشاط در مدارس جاری بود؛ این اتفاق خوب با درایت، همیاری و همراهی همکاران، مدیران و معلمان امکان پذیر شده است. انشاالله با کمک هم، دست در دست هم با تلاش و کوشش بتوانیم با رفع مشکلات و ایرادات به رشد و تکامل برسیم و پرچم موفقیت را بر قلل مختلف برافراشته کنیم.

در پایان به بررسی درخواست های همکاران، ثبت سیستمی ابلاغ همکاران جهت برقراری حقوق مهرماه، ثبت نام و کلاس بندی نهایی دانش آموزان در سامانه سیدا توسط همکاران دوره های مختلف تحصیلی پرداخته شد.

خبرنگار دانش آموز: رادوین مقیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار