معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران:

هدف از اجرای طرح امین، تربیت و پرورش دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و پرورشی آموزش و پرورش منطقه ٨ تهران در جلسه توجیهی مبلغان حوزه تعلیم و تربیت طرح امین، با بیان اینکه ۲۰ هزار طلبه در طرح امین (دولت سیزدهم ) همکاری دارند، هدف اصلی اجرای طرح امین را، تربیت و پرورش دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۹۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف از اجرای طرح امین، تربیت و پرورش دانش‌آموزان است

جلسه توجیهی مبلغان حوزه تعلیم و تربیت طرح امین با حضور طاهره صاحب الزمانی معاون تربیت بدنی و پرورشی، گلستان کارشناس نماز و عترت، مبلغان اعزامی از حوزه علمیه کوه پیکر مسئول حوزه برادران، زمانی، مسئول حوزه خانم ها و جمعی از مدیران مدارس منطقه ٨ در محل سالن همایش آوینی برگزار شد.

طاهره صاحب الزمانی معاون تربیت بدنی و پرورشی منطقه ضمن عرض خوش آمدگویی اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش، برقراری پیوند سه میم (مسجد، مدرسه، منزل ) و ارتقای کیفیت طرح امین است.

وی افزود: هدف از کیفیت بخشی و اهمیت طرح امین که سابقه اجرایی ۱۸ ساله در کشور دارد تربیت و پرورش دانش آموزانی با مؤلفه‌هایی چون ایمان، پرهیزگاری، تعهد، کارآمدی و دانایی است.

صاحب الزمانی با اشاره به حضور و همکاری ۲۰ هزار طلبه در طرح امین (دولت سیزدهم )گفت: از این جمع ،۱۵ مدرسه در منطقه از وجود مبلغان دینی بهره‌مند شده و در این طرح شرکت کرده اند.

وی در ادامه بیان کرد: نگارش و اجرایی سازی برنامه سند تحول بنیادین در مدارس به گونه‌ای است که به همکاری و اقدام حوزه‌های علمیه نیاز داریم و ما متقاضی اعزام مبلغان بیشتر به مدارس منطقه هستیم تا مدارس ما را به سطح اعلای تربیتی بیش از پیش برسانند.

در پایان کوه پیکر مسئول حوزه برادران پیرامون مطالب عنوان شده نکاتی را عنوان کرد.

خبرنگار دانش آموز: رادوین مقیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار