رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اردبیل:

سهم اردبیل در توسعه حرم امام حسین (ع) ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع است

اردبیل (پانا) - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اردبیل گفت سهم استان اردبیل در طرح توسعه حرم امام حسین(ع) در کربلا ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع است.

کد مطلب: ۱۴۰۸۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
سهم اردبیل در توسعه حرم امام حسین (ع) ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع است

اسفندیار هوشیار، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اردبیل در جلسه شورای ستاد عتبات عالیات استان اظهار کرد: سهم استان اردبیل در توسعه طرح حرم امام حسین (ع) در کربلا با نام صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع است که هزینه توسعه هر مترمربع از این طرح حدود ۵ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان اردبیل همیشه در مشارکت و کمک به بازسازی و توسعه حرم ائمه اطهار (ع) پیشگام بوده اند گفت: با مشارکت مردم استان اردبیل از سهم استان اردبیل در ساخت و توسعه حرم امام حسین (ع) در کربلا صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) ۳۰ درصد تحقق یافته است که این امر قابل تقدیر و قدردانی است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تصریح کرد: اقشار مختلف مردم برای مشارکت در ساخت و توسعه حرم امام حسین (ع) در کربلا صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) می‌توانند در طرح پویش مردمی هر هم استانی با پرداخت ۲۰ هزار تومان شرکت کنند و در این اقدام خیرخواهانه و معنوی سهیم باشند.

هوشیار افزود: در بازدیدی که از بازسازی و توسعه صحن حرم زینب (س) در کربلا انجام شد شاهد پیشرفت چشمگیر این طرح بودیم که نشان از مشارکت بیشتر مردم استان در این طرح و عشق و ارادت مردم استان به ائمه اطهار است.

وی گفت: خدمات موکب‌های استان در اربعین حسینی به زائرین هم قابل تجلیل و قدردانی است که در حماسه بزرگ و باشکوه اربعین حسینی مردم استان و موکب‌های استان نقش تاثیرگذاری داشتند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همچنین از بررسی عملکرد نیمه اول سال جاری و تبیین برنامه‌های نیمه دوم در برنامه ریزی برای حمایت و پشتیبانی از ساخت و توسعه حرم‌ها و صحن‌های مطهر ائمه معصومین در جلسه شورای ستاد استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار