برگزیدگان بازی‌های ویدیویی ایران جام قهرمانان در بوشهر معرفی شدند

بوشهر (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت با برگزاری مرحله نهایی نفرات برگزیده هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در استان بوشهر نفرات برگزیده معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۴۰۵۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان بازی‌های ویدیویی ایران جام قهرمانان در بوشهر معرفی شدند

عبدالرحیم افروغ در گفت وگو با پانا اظهار کرد: شرکت ۱۷۰ نفر در نخستین دوره برگزاری جام قهرمانان ایران در استان بوشهر نشان‌ دهنده پتانسیل بازی‌های ویدیویی است تا نگاه‌ها به این حوزه تغییر کند.

افروغ گفت: سه نفر برگزیده این جام به مرحله کشوری راه خواهند یافت که امیدواریم مانند سال گذشته قهرمانان ایران با افتخارآفرینی جوان بوشهری همراه باشد.

افروغ افزود: به همت دبیرخانه بازی‌های رایانه‌ای در اداره کل سال گذشته دو دوره تخصصی بازی‌سازی در استان برگزار شد که طراحان توانستند جهت تولید اثر استفاده مفید را از دوره ببرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از طرح و برنامه‌های نو و خلاقانه موسسات و شرکت‌ها که در زمینه بازی‌های ویدیویی فعالیت دارند حمایت لازم را انجام می‌دهیم.

افروغ گفت: در آیین اختتامیه با اهدای لوح سپاس، تندیس و تبلت از آرش میرزایی نفر اول، لوح سپاس تندیس و ساعت هوشمند از مهدی گودرزی نفر دوم، لوح سپاس، تندیس و هندزفری بلوتوثی از مهدی گزدرازی نفر سوم و لوح سپاس و هدایای نقدی از حسین محمدی به عنوان پدیده جام تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار