نابغه نیشابوری و دارنده مقام اول مسابقات جهانی برنامه‌نویسی:

به عشق وطن ایران را ترک نخواهم کرد

مشهد(پانا) - نابغه برنامه‌نویسی و دارنده مقام اول مسابقات جهانی برنامه‌نویسی اظهار کرد با وجود داشتن دعوتنامه از دانشگاه هاروارد آمریکا و اشتوتگارت آلمان به عشق وطن ایران را ترک نخواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
به عشق وطن ایران را ترک نخواهم کرد

سید امیر ارسلان درّودی گفت: یکی از مهم ترین افتخارات من در زندگی عضویت در بسیج دانش آموزی و سازمان دانش آموزی خراسان رضوی است. این فضاهای تربیتی برای رشد دانش آموز بسیار مناسب است و من هم با استفاده از همین بستر توانستم موفقیت های بزرگی را کسب کنم.

وی ادامه داد: از مهم ترین مسابقاتی که من در آن شرکت کردم، مسابقات برنامه نویسی جهانی بود که توانستم در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ مقام اول و سوم را کسب کنم. همچنین از مهم ترین تولیدات توسط من ساخت اپلیکیشن قهرمانان بود که در آن شهدای شاخص ایران در هشت سال دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان معرفی می شد.

درّودی تصریح کرد: از دانشگاه هاروارد و دانشگاه اشتوتگارت دعوتنامه برای من ارسال شد ولی عشق به وطن کاری کرد که من در کشور بمانم و تحصیل در ایران را به خارج ارجحیت قرار دهم.

نخبه برنامه نویسی نیشابوری افزود: حضور من در مسابقات جهانی باعث شد که لطف و عنایت پروردگار شامل حالم شود و یک لیسانس و دیپلم افتخاری را از دانشگاه هاروارد آمریکا و دانشکده کی تی اچ سوئد اخذ کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار