ضرغامی در جمع خبرنگاران:

۲ هزار و ۵۸۰ پروژه در حوزه گردشگری در حال ساخت است

تهران (پانا) - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۸۰ پروژه در حوزه گردشگری در حال ساخت است، گفت در دو سال دولت مردمی ۹۰۰ پروژه به ارزش ۲۱۰ هزار میلیارد در حوزه گردشگری افتتاح شده است.

کد مطلب: ۱۴۰۳۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
۲ هزار و ۵۸۰ پروژه در حوزه گردشگری در حال ساخت است

عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: گاز مصرفی برای کلیه تأسیسات گردشگری و کارگاه‌های صنایع دستی از نرخ گذاری جدید مستثنی شد. در دو سال دولت مردمی ۹۰۰ پروژه به ارزش ۲۱۰ هزار میلیارد در حوزه گردشگری افتتاح کردیم.

وی افزود: ۲ هزار و ۵۸۰ پروژه در حوزه گردشگری با رقمی بالغ بر ۳۷۰ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است. با به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها بیش از ۱۰۰ هزار شغل ایجاد می‌شود.

ضرغامی درباره کمبود اتوبوس زائران اربعین نیز بیان کرد: وزارت راه و سیاست‌هایی که وزیر دارد به شکل جدی، حل مشکلات حمل و نقل در همه سطوح کشور است به ویژه درخصوص اربعین اقدامات فراوانی از جمله تامین آن از ترکیه انجام شد.

وی افزود: اینکه نهایتا رقمی را که قبلا قطعی کرده بودند اما در عمل تعداد کمی اتفاق افتاد جزئیات آن را نمی‌دانم و هنوز هم موضوع را پیگیری نکرده‌ام.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یادآورشد: نظرات مختلفی مبنی بر اینکه چرا این توافق در حد پایینی صورت گرفت ارائه شده است. من تا زمانی که قطعی و در جلسات کارشناسی دلایل اصلی آن را نپرسم نمی‌توانم اظهارنظر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار