مدیر اداره فرهنگی، هنری و تربیتی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خبر داد:

استانداردسازی و توسعه فضاهای ورزشی در دستور کار آموزش و پرورش استثنایی کشور

مشهد (پانا) - مدیر اداره فرهنگی هنری و تربیتی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت استاندارسازی و توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور قرار دارد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
استانداردسازی و توسعه فضاهای ورزشی در دستور کار آموزش و پرورش استثنایی کشور

اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با آسیب بینایی و جسمی حرکتی کشور با حضور شهره صادقی، مشاور معاون وزیر و رئیس کارگروه کوثر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش و پرورش، پروین قربانیان مدیر اداره فرهنگی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، محمد تقی زاده مشاور و رییس دفتر مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، محمدحسین محمدزاده رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان و جمعی دیگر از مسئولین در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا علیه السلام مشهد مقدس برگزار شد.

پروین قربانیان، مدیر اداره فرهنگی هنری و تربیتی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در این مراسم گفت: هزار و 616نفر از دانش آموزان ورزشکار در این دوره از مسابقات ورزشی شرکت داشتند. این دانش آموزان دارای آسیب‌های شنوایی، بینایی، کم توان ذهنی، سندروم داون و جسمی حرکتی بودند. فوتسال، دو و میدانی، بوچیا، گلبال و شطرنج از جمله رشته‌های ورزشی برگزار شده در این مسابقات بود.

وی افزود: خوشبختانه مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد. قطعاً کیفیت بخشی به برگزاری این مسابقات، جزو برنامه‌های‌ ما در سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور است. استانداردسازی فضاهای پرورشی و فرهنگی و توسعه این فضاها از دیگر برنامه‌های قرار گرفته در دستور کار این سازمان است؛ بر همین اساس احداث و راه‌اندازی سالن‌های ورزشی، کلاس‌های درس تربیت بدنی و زمین چمن مصنوعی از برنامه‌ها و اولویت‌های سازمان است و تاکنون راه‌اندازی 35 اتاق درس تربیت بدنی در دستور کار قرار گرفته است. همچنین برای توسعه فضاهای ورزشی به همراهی خیرین عزیز نیازمند هستیم.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار