رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی:

یکی از ساحت‌های تعلیم و تربیت ساحت زیستی و تربیت بدنی است

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت یکی از ساحت‌های تعلیم و تربیت ساحت زیستی و تربیت بدنی است که در روحیه و شاداب‌سازی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه بسیار موثر است.

کد مطلب: ۱۴۰۰۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
یکی از ساحت‌های تعلیم و تربیت ساحت زیستی و تربیت بدنی است

جواد روحانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان‌رضوی گفت: بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه در رشته های شطرنج، بوچیا، دو و میدانی و گلبال از هفتم شهریور ماه لغایت ۱۱ شهریور با حضور دانش آموزان آسیب دیده بینایی و جسمی حرکتی برگزار می شود.

وی افزود: تاثیر ورزش بر روحیه انسان بر کسی پوشیده نیست و تاثیر آن در افراد با نیازهای ویژه بیشتر است و آثار سوء جسمانی و روحی ناشی از معلولیت را می کاهد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گفت: این دوره به نام شهید مدافع حرم، محمدرضا سنجرانی نامگذاری شده است. شهید سنجرانی از شهیدان ورزشکار، بااخلاق و جوانمرد بود و انشالله در جوانمردی و روحیه و اخلاق ورزشی رهرو راه این شهید گرانقدر باشیم.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات ۱۸۰ دانش آموز با آسیب بینایی و جسمی حرکتی از ۱۳ استان در رشته های گلبال، بوچیا، دو و میدانی و شطرنج به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

دانش آموز خبرنگار:حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار