دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ خبر داد:

برگزاری المپیک فناوری در مهر امسال

تهران (پانا) - دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ از برگزاری المپیک فناوری در ۳ حوزه در مهرماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری المپیک فناوری در مهر امسال

به گزارش ایسنا؛ سیدسجاد عباسی‌فشمی در آیین افتتاحیه سیزدهمین رویداد اینوتکس ۲۰۲۴ در پارک فناوری پردیس گفت: اینوتکس ۲۰۲۴ همزمان با اولین نمایشگاه صنایع خلاق با عنوان «مانوین» برگزار می‌شود.

وی بزرگترین دارایی اینوتکس را افراد و تیم‌های شرکت‌کننده دانست و افزود: امسال برای نخستین بار، ملاک‌هایی استخراج کردیم که نقش موثری در توسعه اکوسیستم نوآوری داشتند.

دبیر رویداد اینوتکس ۲۰۲۴ خاطرنشان کرد: در رویداد اینوتکس ۲۰۲۴ با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» میزبان ۴۰۰ شرکت در قالب غرفه‌دار هستیم. نیمی از شرکت‌های حاضر در اینوتکس ۲۰۲۴ از میان شرکت‌های استارت‌آپی و فناور و بروکروها و سرمایه‌گذاران هستند.

عباسی‌فشمی با بیان اینکه در این رویداد ۴۰ رویداد ترویجی با هدف شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود، ادامه داد: ما در ۳ سالن مختلف موضوعات مختلفی را در حوزه‌های کسب و کار بررسی می‌کنیم‌. در استیج‌ها، فروم حکمرانی نیز مسائل مربوط به حکمرانی دانش‌بنیان‌ها بررسی خواهد شد.

دبیر رویداد اینوتکس ۲۰۲۴ گفت: در اینوتکس ۲ دوره رقابتی داریم که در طول سال در استان‌ها برگزار می‌شود و برگزیدگان آن‌ها در قالب رویداد اینوتکس پیچ و ریسچر پیچ رقابت می‌کنند و درنهایت برترین استارت‌آپ معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: ما ۵ رویداد ریورس‌پیچ را داریم که در این رویداد صنایع شیمیایی، صنایع ارتباطی و صنایع کشاورزی نیازهای خود را مطرح می‌کنند.

عباسی‌فشمی ادامه داد: المپیاد فناوری در مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که در حوزه‌های هوش مصنوعی، پهپادی، برنامه‌نویسی و رباتیک است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار