رئیس ستاد اقامه نماز:

برگزاری اجلاس نماز منجر به حل مشکلات نماز در مدارس و دانشگاه‌ها می‌شود

تهران (پانا) - رئیس ستاد اقامه نماز تاکید دارد که اجلاس نماز به گونه‌ای برگزار شود که منجر به حل مشکلات نماز به‌ویژه در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد شود.

کد مطلب: ۱۳۹۷۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اجلاس نماز منجر به حل مشکلات نماز در مدارس و دانشگاه‌ها می‌شود

به گزارش ستاد اقامه نماز کشور، حامد صالحی مدیر روابط عمومی این ستاد از انتصاب محسن افشارچی استاندار زنجان به عنوان رئیس ستاد برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز با امضای حجت الاسلام محسن قرائتی خبر داد و گفت: حجت الاسلام قرائتی تاکید دارد که اقدامات و هزینه کردهای بی اثر و کم اثر در حوزه های گوناگون مرتبط با اجلاس پرهیز شود و به نحوی اجلاس نماز برگزار شود که منجر به حل مشکلات نماز در سطح استان به ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها و مساجد شود.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از مشارکت نخبگان در برگزاری اجلاس افزود: برگزاری دوره آموزشی مهارت های دعوت دانش آموزان، ویژه همه مدیران و معلمان مدارس و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان، برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز در سطح استان به‌صورت گسترده، استفاده از ظرفیت صدا و سیما جهت ساخت یک برنامه ویژه برای نماز نسل نو و تجلیل از فعالین نماز(خادم ، مؤذن و مکبر ، امامان جماعت بخصوص مدارس و مساجد فعال در زمینه جذب نسل نو) از موارد مورد تاکید رئیس ستاد اقامه نماز کشور بود.

صالحی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از انتظارات استاد قرائتی تاکید بر برپایی نمایشگاهی از کتاب ها و محصولات نماز با تخفیف ویژه در مکان پر تردد و در اختیار مردم بود که موارد فوق مورد تایید مسئولین استان زنجان قرار گرفت.

برگزاری اجلاس نماز منجر به حل مشکلات نماز در مدارس و دانشگاه‌ها شود

وی افزود: دیدار آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه به همراه محسن افشارچی استاندار زنجان با حجت الاسلام قرائتی با عنایت به موافقت هیات امنای ستاد اقامه نماز مبنی بر برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز با عنوان " نماز و نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه ، دانشگاه و مسجد " در استان زنجان، با حضور قائم مقام، معاونین و مدیران ستاد اقامه نماز کشور و مدیر ستاد اقامه نماز استان زنجان برگزار شد.

صالحی در پایان یادآور شد: در این جلسه، حکم محسن افشارچی استاندار زنجان به عنوان رئیس ستاد برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز با امضای حجت الاسلام قرائتی ابلاغ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار