آغاز عملیات ساخت ۲۷ هزار واحد نهصت ملی مسکن در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت ۲۷ هزار واحد مسکن با کیفیتی مناسب و رعایت استاندارد‌های لازم در این استان در حال احداث است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات ساخت ۲۷ هزار واحد نهصت ملی مسکن در اردبیل

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل اظهار کرد: در حوزه مسکن، طرح نهضت ملی با سرعت در حال انجام است و علاوه بر اردبیل، در سایر شهرها نیز به تناسب شناسایی متقاضیان واقعی تأمین زمین و شروع عملیات اجرایی انجام می‌شود.

وی افزود: خبرنگاران نیز می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام و بعد از احراز شرایط، ما آمادگی تأمین زمین به صورت ساخت دولتی و یا واگذاری زمین با هدف مشارکت در ساخت با همراهی خبرنگاران را داریم و هیچ مشکلی در تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن خبرنگاران و سایر اقشار وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان به افتتاح 350 واحد مسکن در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: این واحدها را به شکل کیفی و مناسب احداث و تحویل دادیم و عملیات ساخت 27 هزار واحد نیز با طراحی مناسب و رعایت استانداردهای لازم در مرحله اجراست.

حیدری تصریح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن در هیچ یک از شهرهای استان با مشکل تأمین زمین و یا سایر گره‌های کور روبه‌رو نیستیم و روند کار به شرط تأمین آورده از سوی متقاضیان و پرداخت تسهیلات به سرعت در حال انجام است و تلاشمان را انجام می‌دهیم تا پایان دولت سیزدهم بخش عظیمی از واحدهای مسکونی احداثی را در استان تحویل متقاضیان دهیم.

وی کار راه و شهرسازی استان را پرحجم و سنگین در ابعاد مختلف اعلام کرد و ادامه داد: در کنار این حجم سنگینی از کار در حوزه مسکن، راه و سایر بخش‌ها، ما به همراهی و همکاری خوب رسانه‌ها در امر اطلاع‌رسانی شفاف نیاز داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در حوزه راه نیز گفت: در حال حاضر روزانه در 6 محور اکیپ‌های آسفالت‌ریزی ما فعال هستند و روزانه به ارزش 6 میلیارد تومان عملیات آسفالت‌ریزی به میزان سه هزار تن انجام می‌شود.

حیدری بیان کرد: در کنار آسفالت‌‎ریزی، بحث تکمیل بزرگراه‌های استان نیز با جدیت پیگیری می‌شود و تلاش ما بر این است تا پایان امسال 75 کیلومتر بزرگراه را در این استان تحویل دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار