هفته اول لیگ برتر فوتبال؛ ‌امروز، ‌استقلال میهمان آبادانی‌ها

تهران (پانا) - در ادامه دیدارهای هفته اول بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال، امروز‌ استقلال در آبادان میهمان صنعت نفت است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
هفته اول لیگ برتر فوتبال؛ ‌امروز، ‌استقلال میهمان آبادانی‌ها

‌بیست‌وسومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر (خلیج فارس) از روز گذشته رسما آغاز شد. در حساس‌ترین مسابقه هفته اول مسابقات امروز پنج شنبه ۱۹ مرداد تیم سپاهان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه نقش جهان میزبان تراکتور است.

سپاهان با هدایت ژوزه مورایس پرتغالی عملکرد خوبی داشت و در فصل گذشته تا هفته پایانی در کورس قهرمانی با پرسپولیس قرار داشت و در نهایت به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد. تراکتور نیز با هدایت پاکو خمس اسپانیایی عملکرد رو به رشد و درخشانی در فصل گذشته داشت و در نهایت موفق شد تی‌تی‌ها را به رتبه چهارم برساند و با توجه به حذف استقلال از آسیا این تیم به مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

در دیگر دیدار همزمان امروز، هوادار در ورزشگاه پاس قوامین تهران به استقبال مس رفسنجان می‌رود؛ و سرانجام در آخرین و یکی از بازی‌های مهم هفته، صنعت نفت از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در هوای گرم و شرجی ورزشگاه تختی آبادان از استقلال نکونام میزبانی می‌کند.

صنعت نفتی‌ها که فصل گذشته به سختی مانع سقوط خود شدند، برای فصل بیست و سوم با انگیزه و رویکرد جدید تمرینات خود را آغاز کردند و اگرچه در آستانه آغاز لیگ، فوت «محمدرضا عجمی پور» بازیکن جوان نفت شرایط روحی تیم را برهم ریخت، اما ویسی گفته است امشب برای کسب سه امتیار و شادی روح محمدرضا مقابل استقلال بازی می‌کنیم.

در آن سوی میدان نیز نکونامی وجود دارد که حدود چهار سال حضور در خوزستان را با هدایت فولاد تجربه کرده است. او فصل گذشته در حالی از فولاد جدا شد که این تیم نخستین بار راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شده بود، اما خیلی زود مجددا با استقلال تهران به لیگ برتر فوتبال برگشت. نکونام که تیمش پیش از آغاز لیگ با حواشی بسیار روبرو شد، در نخستین گام باید در ورزشگاه تختی آبادان و در حضور هواداران نفت پا به میدان رقابت بگذارد، رقابتی که مطمئنا هواداران استقلال بی صبرانه چشم انتظار رونمایی از چهره جدید تیم شان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار