کولاک طلایی‌پوشان اصفهان مقابل تراکتور؛ سپاهان با توپ پر وارد شد

تهران (پانا) - تیم فوتبال سپاهان موفق شد با برتری ۳ بر یک تراکتور را در هفته نخست لیگ برتر فوتبال مغلوب کند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
کولاک طلایی‌پوشان اصفهان مقابل تراکتور؛ سپاهان با توپ پر وارد شد

حساس‌ترین دیدار رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۹ بین تیم‌های سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز در ورزشگاه نقش جهان با قضاوت پیام حیدری برگزار شد که با برتری ۳ بر یک سپاهان به پایان رسید.

شاگردان مورایس بازی را بهتر آغاز کردند و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر تنها ۱۱ دقیقه زمان نیاز داشت تا اولین گل سپاهان را در فصا جدید به ثمر برساند. مغانلو روی پاس دیدنی فرشاد اخمدزاده با تیزهوشی و فرصت‌طلبی موفق شد دروازه پورحمیدی را باز کند.

سپاهان به حملات خود ادامه داد و در دقیقه ۲۵ نوبت به رضا اسدی رسید که روی پاس در عرض رضا شکاری موفق شد دروازه تیم سابق خود را باز کند. نیمه اول این دیدار با تنش بالایی دنبال شد و داور بازی ۶ کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان داد که سهم طلایی‌پوشان ۵ کارت بود.

سپاهان نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۶۰ رضا شکاری موفق شد روی اشتباه پورحمیدی گل سوم را به ثمر برساند. در دقیقه ۸۰ نیلسون جونیور با کارت زرد دوم حیدری از زمین بازی اخراج شد. ۵ دقیقه بعد صفا هادی نیز با در یافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

تراکتور در دقیقه ۸۹ توسط سعید کریم آذر موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک سپاهان به پایان رسید.

داوران: پیام حیدری، محمد عطایی، علی‌اکبر نوری، محمدرضا تارخ؛ ناظر: ابوطالب طاهریان

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد کریمی، محمد قربانی، رضا شکاری، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تراکتور

حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد آقاجان‌پور، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستاو واگنین، محمد قنبری، آلوارو خیمنز و امیرحسین حسین‌زاده.

سرمربی: پاکو خمس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار