آرمان رفت و برگشت

تهران (پانا) - آرمان رمضانی که در فهرست مازاد جواد نکونام قرار داشت و چند روز پیش از جمع آبی‌پوشان جدا شد، بازگشت دوباره‌ای به این تیم داشت و لحظاتی پیش به کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی رفت و تمریناتش را با استقلال استارت زد!

کد مطلب: ۱۳۹۳۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آرمان رفت و برگشت

به نظر می‌رسد هر روز باید شاهد یک خبر و یا اتفاق عجیب در باشگاه استقلال باشیم.

در جدیدترین اتفاق، آرمان رمضانی که در فهرست مازاد جواد نکونام قرار داشت و چند روز پیش از جمع آبی‌پوشان جدا شد، امروز بازگشت دوباره‌ای به این تیم داشت و لحظاتی پیش به کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی رفت و تمریناتش را استارت زد!

جواد نکونام که در چند روز گذشته به دنبال جذب مهاجم خارجی بود وقتی نتوانست مهره مورد نظر خود را به خدمت بگیرد رای به بازگشت بازیکنی داد که چند روز قبل‌ سایت رسمی استقلال برای وی در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کرده بود!

البته این رفت‌وآمدها در باشگاه استقلال چندان عجیب نیست. سید حسین حسینی نیز چند هفته پیش وقتی متوجه شد نکونام اعتقاد چندانی به وی ندارد با انتشار یک پست در صفحه شخصی‌اش خداحافظی کرد اما پس از ناکامی باشگاه در جذب سنگربان خارجی، به استقلال بازگشت!

عارف غلامی نیز در یکقدمی بازگشت به استقلال بود، مدافع آبی‌ها که ابتدا سرمربی استقلال بر روی نامش قلم قرمز کشیده بود پس از چند روز با مدیران این باشگاه برای بازگشت جلسه‌ای را برگزار کرد اما از نظر مالی به توافق نرسید.

البته جای خوشحالی دارد خبر بازگشت دوباره رمضانی به استقلال به جای کانال رسمی باشگاه سر از جای دیگری در نیاورد!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار