رونمایی از ترکیب استقلال در لیگ بیست و سوم

تهران (پانا) - اگر مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدید استقلال حل نشود، آبی پوشان با نفرات فصل گذشته به میدان خواهند رفت.

کد مطلب: ۱۳۹۴۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از ترکیب  استقلال در لیگ بیست و سوم

در شرایطی که زمان زیادی تا شروع لیگ برتر باقی نمانده، مدیران استقلال همچنان نتوانسته‌اند مشکلات قراردادی بازیکنان جدید خود را حل کنند و اقدام به ثبت قراردادها در سازمان لیگ کنند.

در این شرایط و با توجه به محرومیت روزبه چشمی خریدهای جدید استقلال نظیر مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان، آریا برزگر، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند (هنوز قرارداد جدید را امضا نکرده) و... شرایط بازی کردن در هفته اول لیگ را از دست خواهند داد.

در چنین شرایطی جواد نکونام مجبور خواهد شد بازیکنانی را به زمین بفرستد که از سال قبل باقی مانده‌اند و قراردادهای آنها مشکلی برای ثبت ندارد.

اگر مشکل قرارداد بازیکنان جدید استقلال حل نشود، آبی‌ها در بازی با نفت آبادان از وجود سیدحسین حسینی در دروازه بهره می‌برند. در خط دفاعی کمبود بازیکن به چشم می‌آید و احتمالا شاهد حضور بازیکنان غیرتخصصی در دفاع وسط باشیم. ابوالفضل جلالی در جناح چپ و صالح حردانی در جناح راست دفاع بازی می‌کنند.

همچنین سعید مهری، مهدی مهدی‌پور وآرش رضاوند هافبک‌های وسط آبی‌پوشان هستند. در این صورت کوین یامگا، پیمان بابایی و ارسلان مطهری سه مهاجم استقلال خواهند بود.

این مسئله اگرچه از نظر ترکیب اصلی شرایط را زیاد برای استقلال سخت نمی‌کند، اما مشکل اصلی در خط دفاعی و البته روی نیمکت است که دست نکونام را کاملا می‌بندد.

با این حال مدیران استقلال در تلاش هستند تا لحظه آخر بتوانند مشکل قراردادها را حل کنند و نفرات جدید خود را به زمین بفرستند و از وجود آنها در مصاف با نفت آبادان استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار