نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پانا:

ایده‌های خوب دانش‌آموزان و معلمان شرکت‌‎کننده در «الف‌تا» به مدارس کشور تسری پیدا کند

تهران (پانا) - نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد ایده‌های خوب دانش‌آموزان و معلمان شرکت کننده در این رویداد به مدارس سراسر کشور تسری پیدا کند.

کد مطلب: ۱۳۸۶۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ایده‌های خوب دانش‌آموزان و معلمان شرکت‌‎کننده در «الف‌تا» به مدارس کشور تسری پیدا کند

مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه یکی از سازوکارهای آموزشی در سطح دنیا توجه به رشته‌های فنی‌حرفه‌ای است، به پانا گفت: رشته‌های فنی‌حرفه‌ای و مهارتی به راحتی می‌توانند با دنیای اقتصاد و صنعت ارتباط برقرار کنند و نظام آموزشی ما نیز باید به این سمت حرکت کند‌.

وی افزود: براساس هدفگذاری‌های انجام شده قرار است در آینده رشته‌های فنی‌حرفه‌ای سهم 50 درصدی و حتی بیشتر از پوشش تحصیلی را به خود اختصاص دهد که موضوعی مبارک است و قطعا منجر به این خواهد شد که دانش‌آموزان، فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموختگان ایرانی در چرخه اقتصاد، کارآفرینی و اشتغال تاثیرگذار باشند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با نقش رویداد بین‌المللی الف‌تا در افزایش سهم رشته‌های فنی‌حرفه‌ای در پوشش تحصیلی، اظهار کرد: الف‌تا یعنی الفبای تحول، یعنی ارائه طرح‌های خوب برای بیشتر شدن کیفیت آموزش با بهره‌گیری از ایده‌های معلمان و دانش‌آموزان؛ لذا این رویداد بین‌المللی بستری مناسب برای ارائه شیوه‌های نوین آموزشی است که آموزش رشته‌های فنی‌حرفه‌ای و کاروانش را نیز شامل می‌شود.

اسماعیلی تاکید کرد: امیدوارم ایده‌های خوب دانش‌آموزان و معلمان شرکت کننده در این رویداد به همه مدارس کشور تسری پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار