وزیر آموزش و پرورش با حضور در نمایشگاه بین‌المللی «الف‌تا»:

یکی از رسالت‌های «الف‌تا» نشان‌دادن قله‌های تعلیم و تربیت است

رویداد الف‌تا برای سال‌های آینده قابلیت توسعه و تعمیم و افزایش آثار ارسالی از سایر کشورها را دارد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش، حضور مناطق محروم را یکی از ویژگی‌های مثبت و بارز نمایشگاه بین‌المللی «الف‌تا» بیان کرد و گفت یکی از رسالت‌های این رویداد، نشان دادن قله‌های تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۳۸۶۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
یکی از رسالت‌های «الف‌تا» نشان‌دادن قله‌های تعلیم و تربیت است

رضامراد صحرایی بعدازظهر امروز با حضور در نمایشگاه بین‌المللی «الف تا» از غرفه‌های مختلف بازدید کرد.

وی که برای دومین بار از روز افتتاح به این نمایشگاه آمده بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گوشه‌ای از آنچه که در مدارس برای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انجام می‌شود در این نمایشگاه روایت شده است.

وی تاثیر نمایشگاه را در گام اول برای رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین، مثبت ارزیابی کرد و افزود: در مراحل و سال‌های بعدی از این تجربه بین‌المللی برای تحول تک‌تک مدرسه‌ها استفاده خواهیم کرد و این کار، شدنی است.

صحرایی خاطرنشان کرد: مدرسه‌ها باید تحول را از همدیگر یاد بگیرند. امروز از همدیگرآموزی، یک اصل واقعی در نظام‌های ارزشی است و باید از همدیگر یاد بگیریم.

وزیر آموزش و پرورش درخصوص علت حضور دوباره خود در نمایشگاه گفت: بار دیگر نیز برای بازدید از نمایشگاه می‌آیم تا توانمندی‌ها و خلاقیت‌های معلمان سراسر کشور را از نزدیک مشاهده کنم.

وی اظهار کرد: رویداد امسال را بعد از برگزاری، تحلیل می‌کنیم تا سال آینده بهتر از این برگزار شود و شاید از شهر و روستا شروع کنیم و به سطح ملی برسیم.

صحرایی درباره حضور استان‌ها و شهرهای مختلف در نمایشگاه خاطرنشان کرد: آنچه دیدم، خیلی بیشتر و پرشورتر از پیش‌بینی‌ها بود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: یکی از رسالت‌های این همایش، نشان دادن قله‌های تعلیم و تربیت از جمله در بخش هنرستان‌ها است و به نظرم نمایشگاه در این زمینه به هدف خود رسیده است.

وی اظهار کرد: حضور مناطق محروم از ویژگی‌های مثبت و بسیار بارز این نمایشگاه است. همانطور که گفته شد، یکی از رسالت‌های این رخداد، گفتمان‌سازی و نشان دادن ظرفیت‌ها و قله‌هایی است که تاکنون دیده نشده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: رویداد الف‌تا برای سال‌های آینده قابلیت توسعه و تعمیم و افزایش آثار ارسالی از سایر کشورها را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار