لزوم آشنایی دانش‌آموزان با فعالیت‌های جهادی و خداپسندانه

تهران(پانا) - سرپرست مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۲ تهران در دیدار با مدیر مؤسسه امیری حسین (علیه‌السلام)، فعالیت‌های جهادی دانش‌آموزان را یکی از نیازهای مبرم جامعه امروز بیان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم آشنایی دانش‌آموزان با فعالیت‌های جهادی و خداپسندانه

محمد خزائی زارع، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۲ تهران به همراه شهاب‌الدین بنائیان، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی این منطقه، ضمن حضور در دفتر مدیریت مؤسسه امیری حسین (علیه‌السلام) با حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی دیدار کرد.

محمد خزائی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت‌ الاسلام والمسلمین رمضانی، مدیر مؤسسه فرهنگی امیری حسین؛ از فعالیت های جهادی و مردمی که توسط این مؤسسه انجام می شود، حمایت کرد و گفت: امروزه یکی از نیازهای مبرم جامعه ما، فعالیت های جهادی و نقش دانش‌آموزان در این‌گونه فعالیت ها است.

خزائی در ادامه افزود: اگر دانش‌آموزان ما از سنین کم به فعالیت های جهادی و خداپسندانه عادت کنند، می توان به آینده ایران اسلامی که توسط همین دانش‌آموزان رقم خواهد خورد امیدوار بود.

وی با اشاره به جمله «العلم فی الصغر کالنقش فی الحجر» از امیرالمؤمنین (علیه‌السلام)؛ خاطرنشان کرد: همانگونه که مولای متقیان می فرمایند، یادگیری در کودکی مانند نقش روی سنگ ماندگار است و دانش‌آموزان ما زمانیکه اعمال خداپسندانه را در این سنین یاد بگیرند، در آینده نیز همچون نقش روی سنگ به آن عمل خواهند کرد.

در پایان خزائی به همراه شهاب الدین بنائیان و حجت الاسلام رمضانی با تعدادی از دانش‌آموزان حاضر در مؤسسه، عکس یادگاری گرفتند.

خبرنگار دانش آموز: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار