فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان بوشهر با همکاری و فعالیت ۲ حوزه، ۱۰گروه و ۱۱۵ تسهیلگر، کمک تسهیلگر و ارزیاب

بوشهر(پانا)_ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت فرایند ارزیابی با همکاری و فعالیت دو حوزه،۱۰ گروه، ۹۳ ارزیاب، ۱۰ تسهیلگر و ۱۰ کمک تسهیلگر اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
 فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان بوشهر با همکاری و فعالیت ۲ حوزه، ۱۰گروه و ۱۱۵ تسهیلگر، کمک تسهیلگر و ارزیاب

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر نشست هماهنگی و توجیهی معاون آموزش ابتدایی اداره کل، مدیر منابع انسانی و امور اداری، مدیران حوزه های ارزیابی، تسهیل گران و کمک تسهیل گران آزمون استخدامی معلمان دوره ابتدایی در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد .

غلامحسین مهران پور، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اهمیت فرایند ارزیابی و مصاحبه استخدامی ویژه معلمان پذیرفته شده در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید عنوان کرد: معلمان به ویژه معلمان دوره ابتدایی الگوی دانش آموزان هستند و می‌بایست با حساسیت ویژه‌ای جذب معلم در راستای شایسته‌گزینی و عدالت محوری انجام شود.

در ادامه این جلسه نیز مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به تفصیل توضیحات لازم در زمینه نحوه کار با سامانه تخصصی طراحی شده و همچنین انجام فرایند ارزیابی توسط ارزیابان، تسهیلگران و کمک تسهیلگران پرداخت.

حمدالله اژدری افزود: ۴ مرحله در فرایند ارزیابی وجود دارد که شامل: مدارک هویتی، پژوهشی- مدارک پزشکی- گزینش و ارزیابی که داوطلبان می‌بایست در تمامی مراحل صلاحیت و امتیاز لازم را کسب نمایند و غیبت داوطلب در هر کدام از این مراحل به منزله انصراف ایشان است.

گفتنی است در استان بوشهر فرایند ارزیابی با همکاری و فعالیت دو حوزه،۱۰ گروه، ۹۳ ارزیاب، ۱۰ تسهیلگر و ۱۰ کمک تسهیلگر اجرا خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار