معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد:

اجرای دوره‌های توانمندسازی نیروها تا قبل از آغاز سال تحصیلی

ساری(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران در نشست مدیران و روسای شهرستان‌ها و مناطق خبر از اجرای دورهای توانمندسازی نیروهای تربیت بدنی تا قبل از سال تحصیلی داد‌.

کد مطلب: ۱۳۸۲۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای دوره‌های توانمندسازی نیروها تا قبل از آغاز سال تحصیلی

«قربان‎علی سهرابی» گفت: همکاران درخصوص ساماندهی نیروی انسانی و تغییر سمت و به‌کارگیری مراقبین سلامت و معلمان تربیت بدنی حتماً طبق شیوه‌نامه ارسالی اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: برای به‌سازی و تعمیر سرویس‌های بهداشتی و ایجاد فضای مناسب ورزشی از ظرفیت‌های پروژه مهر و طرح جهادی شهید عجمیان بهره‌گیری شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران افزود: کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های توانمندسازی نیروهای حوزه تربیت بدنی و سلامت تا قبل از آغاز سال تحصیلی انجام شود و برای تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های پیش‌بینی شده درطرح سردار شهید قاسم سلیمانی( احداث فضاهای ورزشی مورد نیاز دانش‌آموزان درمدارس) پیگیری مجدانه و مستمر داشته باشید.

سهرابی همچنین بر ضرورت نظارت بر درآمد مجتمع‌ها و سالن‌های ورزشی و تشکیل کانون‌های ورزشی در اماکن ورزشی و هزینه کرد درآمدها برابر قوانین و مقررات مالی مربوط تأکید کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت:استفاده غیرورزشی از فضاها و اماکن ورزشی، ممنوع است و به‌طور مستمر فعالیت‌های شهرستان‌ها و مناطق در اجرای برنامه‌ها در سامانه نظارت و اقدامات اجرایی رصد می‌شود.

وی در پایان از شهرستان‌ها و مناطق فعال قدردانی کرد و از مدیران مناطقی که کارها را به‌صورت کامل انجام نداده‌اند نیز خواست با جدیت، وظایف خود را دنبال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار