رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد

اجرای طرح شهید عجمیان در استان اصفهان

اصفهان (پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت در زمینه بهسازی و نوسازی مدارس طرح شهید عجمیان در استان اصفهان اجرا می‌شود و در این رابطه مرکز مشاوره ویژه یکی از محله‌های محروم جوی آباد افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح شهید عجمیان در استان اصفهان

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش در گفتگو با پانا گفت: در قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزش استان ، برنامه های گوناگونی در حال انجام است.
مصطفی درستکار افزود: در زمینه بهسازی و نوسازی طرح شهید عجمیان در حال انجام است و در این رابطه مرکز مشاوره ویژه یکی از محله های محروم جوی آباد افتتاح شد.

وی تصریح کرد : در زمینه برنامه های اوقات فراغت ، یکی از برنامه های ما کارهای آموزشی و پرورشی هست که باید در زمینه کلاسهای تقویتی، جبرانی ، پیشرفته و کنکور دانش آموزان برنامه ریزی داشته باشیم .

درستکار تاکید کرد : ما فراخوانی برای معلمان جهادی زده ایم و در حال سازماندهی آنان برای کلاسهای مختلف هستیم و ان شالله در کل استان برای دانش آموزان محروم برنامه داریم.البته در کنار برنامه های آموزشی ، برنامه های پرورشی را هم انجام خواهیم داد و تابستان خیلی خوبی در پیش داریم .

وی گفت: ما در استان اصفهان قرار است ۵۵۰ مدرسه محروم را بهسازی و شاداب سازی و تعمیر کنیم، که ان شالله گامهای بلندی با استعانت از روح بلند شهید عجمیان در اصفهان انجام خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار:هستی جعفری، ستایش‌صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار